کد خبر: ۸۲۳۳۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

شاخص بورس نوسانی شد

هرچند شاخص کل بورس در ساعات میانی صعودی چشم‌گیر داشت و تا رقم یک میلیون و ۵۶۱ هزار واحد نیز افزایش یافت، اما در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و ۵۵۸ هزار واحد ایستاد، با این حال طی معاملات امروز بیشترین پول حقیقی بعد از صندوق‌ها به گروه خودرو مربوط بود و نماد‌های خودرویی امروز سبزرنگ بودند.
شاخص بورس نوسانی شد
آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس امروز با ۱۵۵۶ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۵۸ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۰۹۷ واحد افزایش به رقم ۴۸۵ هزار و ۵۶۶ واحد رسید. در این بازار ۶۸۸ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال انجام شد.

۳۹ درصد نماد بورسی مثبت و ۶۱ درصد نماد‌ها منفی بودند و معدنی و صنعتی گل گهر و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۶۷ واحد افزایش رقم ۲۰ هزار و ۲۷۹ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۴۲ هزار معامله انجام شد که ۵۱ هزار و ۷۹۹ میلیارد ریال ارزش داشت.

۴۵ درصد نماد‌های فرابورسی مثبت و ۵۵ درصد این نماد‌ها منفی بودند و بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول و مدیریت انرژی امید تابان هور نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین