کد خبر: ۸۲۳۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

چرا «رییس سازمان خصوصی‌سازی» مناظره را ترک کرد؟

رییس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به اتفاق شب گذشته در مناظره «پایش» به ارائه توضیحاتی در خصوص علت ترک این برنامه زنده تلویزیونی پرداخت.
چرا «رییس سازمان خصوصی‌سازی» مناظره را ترک کرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی شب گذشته در برنامه مناظره پایش با «احمد علیرضا بیگی» نماینده تبریز پیرامون موضوع مولدسازی، گفتگو را ترک کرد. این موضوع حواشی مختلفی را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

رییس سازمان خصوصی‌سازی در این باره توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد: بدیهی‌ترین آداب دعوت یک رسانه این است که درباره ترکیب و افراد حاضر در برنامه به مدعوین اطلاع دهد. درباره برنامه پایش وقتی سردبیر برنامه با بنده در میان گذاشت، از ترکیب افراد و موضوع سوال کردم و وی گفت شما تنها هستید برای تبیین و پاسخ به سوالات.

قربان زاده با بیان اینکه بنده هم اسلایدهایی تهیه کردم و فرستادم و وقتی راس ساعت حضور پیدا کردم، گفت: آنجا متوجه شدم بدون اعلام به بنده، برنامه را به مناظره تبدیل کردند و نماینده تبریز را هم دعوت کردند.

رییس سازمان خصوصی‌سازی قاعدتاً این توهین به میهمان است که او را در عمل انجام شده قرار دهند، اخلاق که هیچ حتی یک رسانه معتبر در جهان پیدا نمی‌کنید که چنین رفتار غیرحرفه‌ای انجام دهند.

وی تأکید کرد: همان جا اعلام کردم که بنده به دلیل این بی‌اخلاقی در برنامه حضور پیدا نمی‌کنم.

قربان زاده اظهار داشت: غیر از دلیل کار بی‌اخلاقی برنامه «پایش»، عرض کردم با شناختی که از این نماینده مجلس دارم این بحث به مصادیق خصوصی‌سازی کشانده می‌شود و از مولدسازی پرت خواهیم شد.

رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تهیه‌کننده برنامه اصرار و التماس کرد که این‌گونه نخواهد شد؛ اما در همان ابتدای کار این اتفاق افتاد و بنده هم عرض کردم امروز قرار بود درباره مولدسازی صحبت کنم و شما اجازه ندادید. درباره خصوصی سازی باید از قبل موضوع و میهمان را اعلام کنید تا تصمیم‌گیری شود، با توجه به چنین اتفاقی از برنامه خداحافظی کردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین