کد خبر: ۸۲۳۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

تاوارس: کمیته داوران برای پرسپولیس جبران کرد!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فکر می‌کنم رییس کمیته داوران بر اساس قولی که به پرسپولیس داده بود، در این بازی برای آنها جبران کرد.
تاوارس: کمیته داوران برای پرسپولیس جبران کرد!
آفتاب‌‌نیوز :

ادسون تاوارس سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس که با شکست ۲ بر یک نفت همراه بود، اظهار کرد: روز گذشته در نشست خبری قبل از بازی در خصوص صحبت رییس کمیته داوران که گفته بود یک پنالتی به پرسپولیس بدهکاریم صحبت کردیم و فکر می کنم بر اساس قولی که به پرسپولیس داده بودند در این بازی جبران کردند.

وی ادامه داد: من معمولا خیلی درباره اشتباهات داوری صحبت نمی کنم اما چهارمین بار است که تصمیمات داوری علیه ما گرفته می شود. جدا از این مشکل، باید به بازیکنانم تبریک بگویم زیرا در طول هفته متفاوت تمرین کرده بودیم. البته امروز طیبی را به علت سرماخوردگی یک ساعت قبل از بازی از دست دادیم و قنبری هم در نیمه اول مصدوم شد. به دلیل همین مشکلاتی که برای ما پیش می آید ناچار هستیم جای برخی بازیکنان را در بازی تغییر دهیم و به همین خاطر به بازیکنانم که با وجود تمام سختی‌ها بسیار خوب بودند، تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما نسبت به پرسپولیس تیم‌تر بودیم. فوتبالی که آنها بازی می کردند این بود که توپ را از خط دفاع می‌گرفتند و بعد در ارسال بلند برای مهاجم ۲ متری خود می فرستادند و او هم برای نفر بعد می فرستاد که این فوتبال نیست. ممکن است پرسپولیس با این شیوه قهرمان شود اما فوتبال مدرن به این شکل نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین