کد خبر: ۸۲۳۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

بارش ۲ متری برف در ارتفاعات دلفان/ راه دسترسی ۳۲۰ روستا قطع است

بارش سنگین برف در دلفان منجر به قطع شدن راه دسترسی ۳۲۰ روستای این شهرستان شده و گزارش‌ها حاکی از ارتفاع بیش از ۲ متری برف در ارتفاعات دلفان است.
بارش ۲ متری برف در ارتفاعات دلفان/ راه دسترسی ۳۲۰ روستا قطع است
آفتاب‌‌نیوز :

بارش برف این نعمت الهی طی دو روز گذشته، شهرستان «دلفان» سردسیر‌ترین نقطه لرستان را سفید پوش کرد و موجب خوشحالی مردم این منطقه بویژه کشاورزان شده است.

بارش برف در مرکز شهر ۴۵ سانتیمتر و در ارتفاعات به بیش از یک و نیم متر و در گردنه اشکنی سرکشتی دلفان بیش از ۲ متر گزارش شده است.

شدت این بارش‌ها از غروب روز گذشته تا ساعات اولیه بامداد امروز ادامه داشت و این شهرستان را به صورت کامل سفید پوش کرد.

به دلیل لغزندگی جاده‌ها تردد در محور‌های مواصلاتی شهرستان به کندی صورت می‌پذیرد.

اصغر قهرمانی فرماندار دلفان از رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از محور‌های ارتباطی دلفان را دارند خواست از سفر‌های غیر ضرور خودداری کنند و در صورت ضرورت خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و از سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی از تلاش‌های خستگی ناپذیر سرهنگ حقیقی رئیس پلیس راه سلسله و دلفان و رئیس راهداری دلفان قدردانی کرد و گفت: علی رغم تلاش شبانه روزی راهداران در جهت بازگشایی محور سرکشتی در گردنه اشکنی مجدداً ارتباط ۴۰ روستای این مسیر قطع شده است.

فرماندار دلفان یادآور شد: هم اکنون راه ارتباطی ۳۲۰ روستای شهرستان دلفان قطع است.محور‌های مواصلاتی اصلی این شهرستان همچنان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین