کد خبر: ۸۲۳۵۵۸
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

شرایط خرید یک خودرو جدید در بورس کالا

هفته آینده بورس کالا در کنار خودرو‌هایی مانند فیدلیتی، کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو برای نخستین مرتبه میزبان خودروی ریسپکت نیز خواهد بود و هرکدام از این خودرو‌ها شرایط متفاوتی برای عرضه دارند.
شرایط خرید یک خودرو جدید در بورس کالا
آفتاب‌‌نیوز :

در عرضه‌های روز ۲۴ بهمن‌ماه که کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو روی تابلو می‌روند، مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۳ بهمن است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۳۰ درصد بوده و هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) مجاز به ثبت سفارش حداکثر ۳ دستگاه خودرو است.

شرایط عرضه فیدلیتی و ریسپکت

اما در عرضه‌های روز ۲۵ بهمن‌ماه که فیدلیتی ۵ نفره و ۷ نفره و ریسپکت روی تابلو می‌روند، مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه خواهند داشت.

اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا خودرو سواری خریداری کرده‌اند و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده‌اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۱۰۰ درصد بوده و هر کد ملی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین