کد خبر: ۸۲۳۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
۲ نفر به هیات مدیره استقلال اضافه می‌شوند.

فتح‌الله‌زاده: برای پرداخت بدهی استراماچونی وام گرفتیم/۲ لژیونر در لیست ساپینتو

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قرار است استقلال یک وام ۱۲۰ میلیارد تومانی از بانک شهر بگیرد تا ۱۰۰ میلیارد آن را به استرا و باقی را به پادوانی بدهیم.
فتح‌الله‌زاده: برای پرداخت بدهی استراماچونی وام گرفتیم/۲ لژیونر در لیست ساپینتو
آفتاب‌‌نیوز :

علی فتح الله زاده جمعه شب در گفت وگوی تلویزیونی، اظهار داشت: ما فقط به یک بازیکن نیاز داریم و ۴ بازیکن در پست هافبک بازی‌ساز مد نظر داریم. در آن‌ها بازیکنانی بود که در اورتون و چلسی بازی کرده بودند، اما ساپینتو می‌گوید من بازیکنی می‌خواهم که بتواند کمک زیادی به تیم کند.

وی تاکید کرد: حرفش را پذیرفتم. او قلی زاده و آزمون را پیشنهاد داد، اما آن‌ها تیم دارند و نمی‌توان آن‌ها را به استقلال آورد. تا یکشنبه یک بازیکن را انتخاب می‌کنیم و ترجیح می‌دهم خود سرمربی بازیکن مد نظر را اعلام کند. تیم ما مشکل مالی دارد، اما برای گرفتن این بازیکن مشکل مالی ندارد.

وی افزود: ما خیلی کار انجام دادیم تا بدهی استراماچونی را با تصویب مصوبه‌ای از بانک داخلی پرداخت کنیم. بانک شهر حامی مالی ما بود و به ما کمک کرده است. قرار است استقلال یک وام ۱۲۰ میلیارد تومانی دوباره از بانک شهر بگیرد تا ۱۰۰ میلیارد آن را به استرا و باقی را به پادوانی بدهیم. هفته گذشته ۲۷۰ هزار دلار به میلیچ دادم. می‌خواهیم قبل از عید تمام بدهی‌ها را تا پایان سال پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: خسرو حیدری مربی استقلال وضعیت خیلی خوبی دارد، اما متاسفانه به او حمله شد و به زودی ضارب پیدا می‌شود.

وی گفت: دوستانی هستند که ساپینتو را اذیت می‌کنند تا واکنش نشان دهد. با او صحبت کردم و وی متوجه این موضوع شده و نسبت به بازی‌های قبل آرام‌تر شده و او خیلی برای تیم تلاش می‌کند. یک سرمربی باید روی تیم تعصب داشته باشد و برای ما بجنگد. امیدوارم با قهرمانی بتواند پاسخ همه این نابهنجاری‌ها را بدهد.

فتح الله زاده یادآور شد: در هیات مدیره ۲ نفر اضافه می‌شوند و در این خصوص مجمع تصمیم می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین