کد خبر: ۸۲۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۱

نخستین سمپوزیوم بین‌المللی آئورت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس دانشگاه امام رضا (ع) مشهد گفت: «نخستین سمپوزیوم بین‌المللی آئورت در بیمارستان رضوی فرصت مناسبی برای پزشکان کشور ایجاد کرد تا از نوآوری‌های جراحان این بیمارستان بهره آموزشی کامل را ببرند».

به گزارش سرویس علم وفنوری آفتاب به نقل از ستاد همایش بین‌المللی آئورت در بیمارستان رضوی، علی نوروزبیگی درباره برگزاری این همایش اظهار داشت: «در این فرصت می‌توانیم قدرت و دانش پزشکی کشورمان را به دنیا معرفی کنیم».

وی با توجه به قابلیت‌های بالای بیمارستان رضوی تصریح کرد: «یکی از اهداف مهم ایجاد این بیمارستان، آموزش، پژوهش و درمان است که به اعتقاد کارشناسان، عملکرد موفقی در این زمینه داشته است.
نوروزبیگی با اشاره به اینکه امروز تخصص در دنیا حرف اول را می‌زند و مهم‌ترین سرمایه هر کشوری است، گفت: «باید خدمات شایسته‌ای که در بیمارستان رضوی و سایر بیمارستان‌های بزرگ کشور در زمینه قلب و سایر بخش‌ها انجام می‌شود به دیگر پزشکان کشور نیز آموزش داده شود».

رئیس دانشگاه امام رضا (ع) با بیان اینکه بیمارستان رضوی می‌تواند به مکانی برای تولید علم تبدیل شود، خاطرنشان کرد: «امکانات بیمارستان رضوی تخصصی و بسیار پیشرفته است و با ایجاد چنین مرکزی تفاوت خدمات پزشکی ما با سایر کشورهای اروپایی از بین رفته است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین