کد خبر: ۸۲۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۸۷ - ۰۰:۵۶
هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتسال

لشکر ماهان پشت دیوار قم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-مهدی جاویدی: هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتسال ایران طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که دیدار تیم‌های ارم‌کیش قم و ماهان اصفهان بازی‌های این هفته را تحت تاثیر خود قرار داده و به احتمال فراوان همین هفته تکلیف قهرمانی را روشن خواهد کرد. 

تام‌ایران‌ خودرو – ارژن فارس
از جذاب‌ترین بازی‌های روز پنج‌شنبه است، تامی‌ها با «شمس» به دنبال دومین پیروزی پیاپی خود هستند و به این فکر می‌کنند که با این سه امتیاز چه کارهایی که نمی‌توانند بکنند. «شمس» تیمش را به آخرین تاکتیک‌های روز فوتسال جهان مجهز کرده تا در بازی پنج‌شنبه خود را به «ارم‌کیش» نزدیک‌تر کند و بعد منتظر بازی رودر رو با قمی‌ها بماند. 

فیروزه‌ای‌پوشان فوق‌العاده آماده هستند و با مرور گلزنی در بازی تدارکاتی این هفته‌شان عطش فراوانی برای بالابردن تفاضل گل در جدول رده‌بندی دارند. تنها غایب آنها «کاظم محمدی» است اما «افشین چگانی» با سابقه و شناختی که از بازیکنان دارد قطعا کمک‌حال «حسین شمس» خواهد بود. از «ارژنی‌ها» هم همین‌قدر بدانید که هرگز حال‌و روز خوشی ندارند و شکستشان قابل پیش‌بینی است. 

فولادگستر تبریز – صدرای شیراز
تبریزی‌ها می‌خواهند نشان دهند که غیرت مخصوص خود را فراموش نکرده‌اند. طی هفته گذشته «خطیبی» برنامه‌هایی برای تیمش پیاده کرده تا از بحران خارج شوند با این حال باید دید آذری‌ها توان خروج از بحران را خواهند داشت؟ در سوی دیگر میدان تیم «محمد ناظم‌الشریعه» قرار گرفته؛ تیمی که شرایط چندان مساعدی در جدول رده‌بندی ندارد و در حال دست و پا زدن برای فرار از پلی‌آف است. «ناظم‌الشریعه» که خود برای هدایت تیمش آستین بالا زده به دنبال پیروزی خانگی است تا به وضعیت تیمش سروسامان ببخشد اما امتیاز گرفتن از «فولادگستر» آن هم در تبریز کار فوق‌العاده دشواری است خصوصا آنکه حریف روی فرم بازی کند. 

علم‌و ادب – حفاری خوزستان
مشهدی‌ها پس از وقفه‌ای که در نتایج خوبشان با شکست به «منصوری» اتفاق افتاد در تعطیلات تمرین کرده‌اند تا دوباره برای حریفانشان قد راست کنند. بی‌غم سرمربی «علم‌و ادب» با اینکه «مصطفی طیبی» را به خاطر کمردرد در اختیار ندارد و از این بابت دست بسته است اما این تنها ناراحتی او نیست. سه کارته شدن «حسین طیبی» گلزن قهار مشهدی‌ دومین دغدغه نارنجی‌پوشان است که شاید روی کاغذ سرنوشت بازی را برای آنها خاکستری نشان ‌دهد. در عین حال «حفاری» نیز حریف چندان سرسختی نیست ولی با لطبع تیمی که چسبیده به قعر است فوتسال را بی‌محابا بازی می‌کند و این برای مشهدی‌ها خطرساز خواهد بود. 

اشکان کرمان – راه ساری
کرمانی‌ها با تغییر اسپانسر خود دچار شوکی مثبت شدند که به کسب نتایج خوب انجامید. ادهمی دستیار سابق «سیدمهدی ابطحی» که برخلاف او بر ارنج کردن تیم موفق نشان داده موجبات موفقیت کرمانی‌ها را فراهم آورده و به نظر می‌رسد این هفته هم در خانه به اهداف خود نزدیک شود. راه‌ساری هم حریف قدری است که نیم‌فصل دوم زمین تا آسمان تفاوت کرده. ساروی‌ها هفته قبل یک بازی عقب‌افتاده خود را انجام دادند و از این بابت امروز در شرایط مسابقه‌ای قرار دارند. «مرتضی عظیمایی» امید اول گلزنی برای تیم میهمان خواهد بود و به دنبال کم کردن اختلاف با «وحید شمسایی» در صدر جدول گلزنان. 

پوشینه‌بافت – منصوری‌قرچک
این بازی به دلیل استعفای دسته‌جمعی مسئولان فوتسال «پوشینه» به دلیل عدم پوشش مالی از این تیم لغو خواهد شد یا در نهایت و با سخت‌گیری کمیته انضباطی سه بر صفر به سود قرچکی‌ها رقم خواهد خورد. تماشاگران قزوینی به احتمال نود درصد در حسرت تماشای بازی پنج‌شنبه تیمشان خواهند ماند. 

ارم‌کیش قم – فولادماهان اصفهان
به واقع که حساس‌ترین بازی هفته هجدهم لیگ‌برتر است که روز جمعه برگزار خواهد شد. سرنوشت قهرمانی لیگ در گرو نتیجه این بازی است و با برد محتمل ماهانی‌ها، اصفهان آماده پیشواز از اولین کاپ قهرمانی فوتسال ایران خواهد شد. برای جمعه تلاش پزشکان «ماهان» برای رساندن «شمسایی» به بازی است چراکه مشکل تورم زانوی وحید هنوز برطرف نشده و باید هرچه سریع‌تر طول درمان خود را کم کند. 

«ماهان» فوق‌العاده پرانگیزه به نظر می‌رسد اما در سوی دیگر «سیدمهدی ابطحی» پراسترس نشان می‌دهد. وی طی روزهای اخیر نه‌تنها نتوانسته جلوی ورود حاشیه به تیمش را بگیرد بلکه با درگیری با «مصطفی نظری» خود مولد جریان‌های خطرناک برای آینده‌ کاری‌اش در «ارم‌کیش» شده است تا شانس نتیجه‌گیری ارم را به زیر 10درصد برساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین