کد خبر: ۸۲۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۱
توسط هسته علمی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر و با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت:

محکومیت فجایع غزه و حمایت از مردم فلسطین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هسته علمی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر در اعتراض به فجایع غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، در گردهمایی دانشجویان دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر که با اعلام موجودیت هسته علمی گروه برق- الکترونیک بسیج دانشجویی این دانشگاه و با استقبال دانشجویان همراه بود بیانیه‌ای در اعلام حمایت مردم بی‌دفاع غزه و مقاومت اسلامی مردم فلسطین صادر شد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: «مدعیان دروغین حقوق بشر و مجامع بین‌المللی که همگی در آرزوی حذف مقاومت ملتها و بسط و گسترش سلطه همیشه‌ ظالمانه آمریکا بر جهان و شکل‌گیری نظام تک‌قطبی آمریکایی هستند با تائید همه جانبه، رژیم صهیونیستی را برای استمرار جنایت و ددمنشی ترغیب می نمایند.

ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر ضمن اعلان حمایت همه‌‏جانبه خود از مردم فلسطین از تمامی دانشجویان آزاده جهان اسلام می‌خواهیم، با به کارگیری فطرت استکبارستیزی خویش تمامی امکانات و توان جهان‌اسلام در دفاع از ملت‌‏ مظلوم فلسطین را بسیج نمایند و از دولت‌‏های خود بخواهند که وارد صحنه عملی حمایت از این ملت شریف شوند».

در پایان این بیانیه تاکید شده است: «ما دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر، شهدای دانشجوی شانزدهم آذرماه را الگوی روحیه استکبارستیزی خود قرار داده و حضور در اولین گردهمایی سراسری هسته علمی برق-الکترونیک را ارج می‌نهیم و از خداوند منان خواهانیم که در راه آرمانهای والای دانشگاهی و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری همچون دیگر عرصه ها، یاری‌مان کند». 

بر اساس این گزارش معاونت علمی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر نیز بر تداوم حرکت‌های آرمان‌خواهانه بسیج دانشجویی این دانشگاه تاکید کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین