کد خبر: ۸۲۴۸۷۸
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

فتح‌الفتوح منچسترسیتی و صعود به صدر جدول/ آرتتا بازهم حریف استادش نشد

منچسترسیتی با شکست میزبان خود آرسنال، بعد از مدت‌ها و به صورت موقت به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.
فتح‌الفتوح منچسترسیتی و صعود به صدر جدول/ آرتتا بازهم حریف استادش نشد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی از ساعت ۲۳ چهارشنبه در دیداری معوقه از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه امارات به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان پپ گواردیولا با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافتند.

نیمه نخست بازی دو گل داشت. ابتدا کوین دی‌بدوینه در دقیقه ۲۴ روی اشتباه مهلک تاکهیرو تومیاسو گل نخست را برای تیم میهمان به ثمر رساند، اما ۱۸ دقیقه بعد بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی گل تساوی و هشتمین گلش در این فصل از بازی‌های لیگ را به ثمر رساند.

بازی در نیمه دوم درگیرانه دنبال می‌شد، اما بازهم شاهد به ثمر رسیدن ۲ گل بودیم، اما این بار هر ۲ گل سهم سیتیزن‌ها بود. ابتدا جک گریلیش در دقیقه ۷۲ روی پاس ایلکای گوندوغان تیمش را پیش انداخت و سپس ارلینگ هالند در دقیقه ۸۲ فاصله را ۲ برابر کرد و برد تیمش را در این بازی سرنوشت‌ساز قطعی کرد.

میکل آرتتا بار دیگر در مصاف با استاد خود شکست خورد تا در حسرت برد تیم سابقش باقی بماند و ششمین باخت برابر این تیم در لیگ را تجربه کند. او چندی پیش در جام حذفی نیز به سیتی باخته بود.

سیتی با این پیروزی از ۲۳ بازی ۵۱ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و تفاضل گل بهتر جای توپچی‌ها را در صدر جدول گرفت.

آرسنال می‌تواند با پیروزی در دیدار عقب‌افتاده جای خود را باز پس گیرد، اما فعلا آن‌ها رتبه نخست را به مدافع عنوان قهرمانی واگذار کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین