کد خبر: ۸۲۴۸۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۲
استاندار کرمان:

به خاطر ضعف مدیریت در بم دچار مشکل شده‌ایم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: استاندار کرمان در جلسه کارگروه بازسازی بم  اظهار داشت: «در کنار بودجه برای بازسازی شهر بم اعمال مدیریت صحیح نقش اساسی دارد». 

به گزارش خبرنگار آفتاب در کرمان، دکتر حبیب الله دهمرده با اشاره به هزینه بودجه کلان در بازسازی شهر بم گفت: «علیرغم صرف این بودجه در برخی از قسمتها به دلیل ضعف مدیریت دچار مشکل‌هایی شدیم که باید با سعی و تلاش بیشتر مرتفع شود». 

وی افزود: «موازی کاری در بازسازی سبب صرف هزینه‌های اضافی در برخی جاها شده است که در راستای رفع این مسئله دستگاهها باید با هماهنگی بیشتر نسبت به ادامه کار اقدام نمایند».

او با اشاره به عمران شهری گفت: «یکی از مشکلات عمده در این شهر بحث عمران شهری است که باید این مشکل برطرف شود».

دهمرده با تاکید بر استفاده از مصالح بادوام در منازل و مراکز تجاری و اداری اضافه کرد: «باید ساخت و ساز در این شهر به گونه ای انجام شود که در صورت بروز حادثه ای دیگر کمترین صدمه مالی و جانی وارد شود».

وی تاکید کرد: «بم هنوز احتیاج به نگاه ویژه مسئولان دارد و امیدواریم با همکاری دستگاههای مختلف و رفع موانع بزودی جشن بازسازی این شهر را برپا کنیم».

معاون عمرانی استاندار کرمان نیز در  این نشست گفت: «برخی از دستگاهها با کمبود بودجه مواجه شده اند که همین مسئله بخصوص در بحث پروژه های نیم تمام مشکل ساز شده است».

جواد کمالی افزود: «در بازسازی روستایی تا کنون 100درصد تعهدات به پایان رسیده است، در بازسازی شهری نیز تاکنون94درصد و در بخش تجاری نیز 82درصد تعهدات انجام شده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین