کد خبر: ۸۲۵۱۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

نخستین پرواز هواپیمایی "یزد‌ایر" در یزد به زمین نشست

آیین آغاز به کار شرکت هواپیمایی یزد ایر به عنوان شرکت هواپیمایی اختصاصی استان یزد از ساعت ۲۰ دیشب در فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) یزد آغاز به کار کرد.
نخستین پرواز هواپیمایی
آفتاب‌‌نیوز :

در این مراسم نخستین پرواز هواپیمایی یزد ایر راس ساعت ۲۰ به زمین نشست و با پیاده شدن مسافران این پرواز از هواپیما، فعالیت رسمی این شرکت هواپیمایی بود آغاز شد.

در حال حاضر برای شرکت هواپیمایی یزد ایر، ۴ هواپیمای اختصاصی خریداری شده است.

یکی از موضوعات بسیار مهمی که لزوم ایجاد این شرکت هواپیمایی اختصاصی برای استان یزد را بیش از پیش اهمیت می‌بخشید؛ تاخیر‌های پی در پی شرکت‌های هواپیمایی بود که به نام دیگر استان‌ها در فرودگاه شهید صدوقی (ره) یزد فعالیت می‌کردند و بسیاری از کارشناسان و مسئولان راه‌اندازی شرکت یزد ایر را یکی از راهکار‌های رفع این تاخیر‌ها می‌دانستند و از امروز مردم استان یزد انتظار دارند پرواز‌های شرکت یزد ایر به صورت منظم و بدون تاخیر و البته با قیمت مناسب انجام شود.

دهقان مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه فرودگاه شهید صدوقی (ره) در حوزه زیرساختی و امکانات از تجهیزات و جایگاه بسیار خوبی بهره‌مند است اظهار داشت: برخی دیگر از زیرساخت‌ها هم همچنان مورد نیاز است که به دنبال تکمیل آن هستیم و قطعا آغاز به کار این شرکت هواپیمایی زمینه‌ساز تکمیل این زیرساخت‌ها است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین