کد خبر: ۸۲۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۸۷ - ۲۰:۴۲

لایحه یارانه‌ها غیر رسمی به مجلس رفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر اقتصاد و دارایی از ارائه غیر رسمی لایحه هدفمند كردن یارانه‌ها به كمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصاد و صنعت آفتاب، سیدشمس‌الدین حسینی در حاشیه نشست اتاق بازرگانی در خصوص تاخیر در ارائه لایحه هدفمند كردن یارانه‌ها اعلام کرد: «پیش‌نویس این لایحه درمهرماه تهیه و تصویب و هفته گذشته به صورت غیر رسمی به كمیسیون ویژه بررسی تحول اقتصادی تقدیم شد».

وی افزود: «در اولین فرصت این لایحه به صورت رسمی تقدیم مجلس می‌شود».

حسینی گفت: «بررسی این لایحه باید با تفاهم و به دور از شتاب صورت بگیرد. كمیسیون ویژه اقتصادی پذیرفته است كه مشکلات احتمالی این لایحه را به ما ابلاغ كند و ما نیز سعی خواهیم کرد تا در هنگام ارائه لایحه شرایط را برای تفاهم بیشتر با مجلس فراهم كنیم». 

وزیر اقتصاد همچنین درباره آخرین وضعیت لایحه بودجه سال 88 اعلام کرد: «جلسات بودجه سال 88 با حضور رییس جمهور و وزاری اقتصادی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی شروع شده است. در مورد بحران مالی و اثر آن بر روی قیمت نفت در بودجه سال آینده نیز سعی شده تا قیمت نفت در بودجه به واقعیت نزدیک‌تر باشد».

وی با بیان اینكه یكی از سناریوهایی كه به آن توجه شده تدوین بودجه بر اساس هدفمند كردن یارانه‌ها است اظهار داشت: «جداول بودجه‌ای بر اساس هدفمند كردن یارانه‌ها تدوین شده و اگر پذیرفته شود كه هدفمند كردن یارانه‌ها به طور كامل اجرایی شود این جداول آماده برای اجرایی شدن است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین