کد خبر: ۸۲۵۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

یک سال کابوس وار برای آزمون/ یک گل در ۲۴ بازی باشگاهی

یک سال از انتقال سردار آزمون به لورکوزن در حالی گذشت که او تنها یک گل در این مدت به ثمر رساند.
یک سال کابوس وار برای آزمون/ یک گل در ۲۴ بازی باشگاهی
آفتاب‌‌نیوز :

چند هفته قبل از جام جهانی قطر در اواخر سال ۲۰۲۲ پاتریک شیک، بهترین گلزن فصل گذشته لورکوزن دچار آسیب دیدگی شد که او را تا پایان سال از میادین دور نگه می داشت. این بهترین فرصت برای مهاجم ایرانی بود تا منتقدان خود را ساکت کند و به هواداران لورکوزن یادآوری کند که هنگام ورود او از زنیت سن پترزبورگ اصرار سران لورکوزن برای چه بود.

به گزارش سایت hitc، به نظر می‌رسید فرصتی نادر برای آزمون برای اینکه سرانجام خود را به عنوان بازیکن اصلی در لورکوزن تثبیت کند ایجاد شد ولی این فرصت از دست رفت.

با توجه به اینکه آزمون فقط یک بار برای لورکوزن گلزنی کرده و در فصل جاری هیچ گلی به ثمر نرسانده است، می‌توان خیلی راحت فراموش کرد که او روزگاری مورد توجه خیلی از تیم های اروپایی بود.

آزمون در سپتامبر ۲۰۲۰ گفت: "من پیشنهاداتی داشتم. از لیون، رم، بایر (لورکوزن) و تاتنهام هاتسپر. طبق گزارشات، نیوکاسل یونایتد، برنلی و مارسی نیز در دو سال گذشته به جذب این بازیکن علاقه نشان داده اند.

حتی یکی از هافبک‌های سابق زنیت این سوال را مطرح کرد که چرا تیم‌هایی مانند منچسترسیتی و بایرن مونیخ برای بازیکنی که ۶۲ گل در ۱۰۴ بازی برای زنیت به ثمر رسانده است اقدام نمی کنند.

آزمون در سن پترزبورگ مانند یک مهاجم مرکزی نخبه به نظر می رسید. سردار آزمون چند سالی بود که یکی از بهترین گلزنان فوتبال روسیه بود. او سه سال متوالی در آنجا با زنیت قهرمان شد. او مرتباً در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کرد. سیمون رولفس، مدیر لورکوزن درباره او گفت: خط حمله ما با او کیفیت بیشتری پیدا می کند. سردار حمله ما را غیرقابل پیش بینی تر و قدرتمندتر خواهد کرد.

۱۲ماه گذشت و او تنها یک گل در ۲۴ بازی زد و دیگر آن هیجان سابق درباره این بازیکن وجود ندارد.

بایر لورکوزن باید یکشنبه در بوندسلیگا به دیدار ماینتس برود که این دیدار در زمین لورکوزن انجام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین