کد خبر: ۸۲۵۳۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۰

معرفی «زنان ایرانی»در شبکه سحر

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: برنامه مستند «زنان ایرانی» به تهیه کنندگی «داود علیزاده» به زودی روی آنتن سیمای معارفی انگلیسی شبکه جهانی سحر می‌رود. 

به گزارش سرویس هنر آفتاب، بنا به گفته «داود علیزاده» تهیه کننده این مستند، تاکنون حدود 70 درصد از مراحل فنی شامل تدوین و دوبله کار به زبان انگلیسی به انجام رسیده که با اتمام مراحل باقیمانده آن، در آینده نزدیک در کنداکتور پخش سیمای معارفی انگلیسی شبکه جهانی سحر قرار خواهد گرفت. 

مجموعه «زنان ایرانی» در 14 قسمت 15 دقیقه‌ای و با ساختار مستند گزارشی درصدد است ضمن تشریح تاثیر پیرزوی انقلاب اسلامی ایران بر بازیابی هویت زنان ایرانی و جایگاه، مشارکت و نقش آفرینی این قشر عظیم جامعه ایران در زمینه‌های مختلف، به معرفی بانوان نام آور و موفق ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی، دانشگاهی، هنری، ورزشی و... در قالب مصاحبه و نریشن بپردازد. 

«نیما نیک اخلاق» کارگردانی و «سید مجید طاهری پور» نویسندگی این مجموعه را برعهده داشته‌اند و سایر عوامل آن عبارتند از: نریتور: معصومه صالحی، تدوین گر: آرش وزیری تبار، صدابردار: سهیل سلامت و گویندگان سهیلا قدسی، راضیه باباگل زاده و محمدرضا جبرئیلی. 

گفتنی است مجموعه «زنان ایرانی» به تهیه کنندگی «داود علیزاده»
 به طور همزمان برای سیمای اردوی شبکه جهانی سحر نیز آماده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین