کد خبر: ۸۲۵۴۳
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۹

ارم‌کیش در ارتفاع پست!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-مهدی جاویدی: با نگاهی گذرا به ابتدای فصل و آنالیز سه امتیازهایی که سیدمهدی ابطحی با ارم بدست آورده به‌راحتی می‌توان دریافت که این تیم همواره مقابل تیم‌های ضعیف یا متوسط پیروز شده و نوع چینش بازی‌ها تاثیر زیادی در پیوسته شدن پیروزی‌ها و البته جایگاهی که بدست آورده داشته است؛ همان سه امتیازاتی که باعث اقتدار آنها در هفته‌های ابتدایی نیم‌فصل اول شد و باد غرور را به قب قبشان انداخته بود.

نوار پیروزی‌های متمادی ارم اولین بار مقابل یکی از مدعیان قهرمانی پاره شد تا تلنگری محکم به تیمی که صدر را ملک شخصی خود می‌دانست زده شود. جالب اینکه بازی‌های سخت تیم سید با مدعیان هم مسلسلی می‌آمد تا باخت‌های پیاپی نشان دهد عیار ارمی‌ها در روزهای سخت چقدر است. از همان روز بود که تام و ماهان امتیاز از کف داده، به قهرمانی امیدوار شدند چون این تیم صدرجدولی بالاخره باید دوباری با آنها روبرو می‌شد و دیدارهایی هر کدام باارزش شش‌امتیاز انجام می‌داد.

ترکیب ارم‌کیش با چشم‌پوشی از مصطفی نظری به عنوان شاخص‌ترین چهره و جوان آینده‌داری چون اصغر حسن‌زاده ترکیبی معمولی نشان می‌داد اما سرمربی ارم فکر می‌کرد با یک مصطفی و اصغر می‌تواند همه کار کند و ادعاهای بزرگی داشت. .همان موقع هم نوشتیم بالاخره در یک جای کار به مشکل خواهد خورد اما سید از بازیکنانش انتظار معجزه داشت و در ادامه نتایج بد تیمش را به گردن آنها می‌انداخت. از این جهت تیم سید را معمولی دانستیم که جدای از دو بازیکن یاد شده فقط یک لطیفی داشت که معادلش در همه تیم‌های لیگی یافت می‌شد پس دلیلی نداشت که وی این‌قدر ادعا کند و برای سایرین خط‌و نشان بکشد.

عیار ارم‌کیش در بازی هفته قبل بار دیگر هم عیان شد. آنها درست در روزی که باید بهترین بازی خود را مقابل ماهان به نمایش می‌گذاشتند باز هم فکر ‌کردند با تکیه بر دروازه‌بان مطمئن خود می‌توانند راحت دست به حمله ببرند غافل از اینکه باز هم از همان تفکر همیشگی گزیده می‌شوند و تن به شکستی دیگر می‌دهند. با مرور گل سوم ماهان می‌توان به وضوح این مهم را فهمید. اصغری‌مقدم از مقابل دروازه هر 4 بازیکن ارم را دریبل می‌کند و در حالتی تک به تک در میان نگاه‌های بازیکنان تماشگرنما دروازه آنها را می‌گشاید. این گل اگر حاکی از قفل کردن بازیکنان ارم و امید آنها درخشش گلرشان نبود پس چه بود؟ مگر نه آن بود که نظری در شرایط مکرر این‌چنینی چندین توپ مسلم ماهانی‌ها را گرفت یا با زاویه تنگ کردن تیرک دروازه را به کمک گرفت اما یک دست مگر چقدر صدا دارد؟ ابطحی با غروری کاذب تنها فکر می‌کند که تیمش مقتدر است اما هیچ پاسخی به علت آن نداشته. اغراق نیست اگر بگوییم تیمی که سید با تکیه بر دوبازیکن بسته، دومی هم زیادش است. این جایگاه کنونی ارم را می‌توان نامعادلات فوتسال دانست همان‌طور که منصوری اکنون با محمد کشاورز و زحمتکش و طاهری اکنون در رده چهارم و تام با آن همه ستاره در رده سوم دست و پا می‌زند. ارم که هنوز آن بالاها سیر می‌کند اما ما منتظریم جوجه را آخر پاییز خواهیم شمرد شاید هم آخر همین هفته!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین