کد خبر: ۸۲۵۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
شرایط اقتصادی کشور مناسب نیست| هیچ‌کس پاسخگوی وضع موجود نیست

انتقاد از گرانی گوشت و نوسانات ارز: آیا این وضعیت در شأن مردم ایران است؟

نماینده علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی گوشت و نوسانات ارز تاکید کرد که امروز مردم چشم انتظار مجلس هستند و باید هرچه سریع‌تر جلسه غیرعلنی در این خصوص تشکیل شود.
انتقاد از گرانی گوشت و نوسانات ارز: آیا این وضعیت در شأن مردم ایران است؟
آفتاب‌‌نیوز :

رحمت‌الله نوروزی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه رتبه‌بندی معلمان بر روی زمین مانده و اجرایی نشده است. گرانی گوشت و نوسانات ارز برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده و مردم امروز از مجلس شورای اسلامی انتظار دارند تا با برگزاری جلسه‌ای غیرعلنی راهکاری برای حل مشکلات پیدا کنند. باید پاسخگوی وضعیت تورم و نابسامانی‌ها در بازار ارز بود. متاسفانه هیچ کس پاسخگوی وضع موجود نیست.

وی همچنین اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان دارای مشکلاتی می‌باشد که انتظار می‌رود نسبت به حل آن‌ها اقدام شود.

سید جلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد نیز در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده لازم است یک نکته را در خصوص زلزله مطرح کنم و آن این است که اگر زلزله‌ای با قدرت ۶ الی ۷ ریشتر در تهران بیاید نیمی از زیرساخت‌های درمانی در گام اول از بین خواهد رفت.

مجلس و دولت جلسه فوری برای کنترل قیمت‌ها برگزار کنند

نماینده اردبیل در مجلس خواستار برگزاری جلسه فوری برای کنترل قیمت‌ها شد.

صدیف بدری در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حماسه حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تذکری آیین‌نامه‌ای با استناد به بند (۱۱) ماده ۲۲ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: شرایط اقتصادی کشور، وضعیت مناسبی ندارد، قیمت اقلام اساسی و ارز در حال افزایش است و قیمت ارز نزدیک به ۵۰ هزار تومان شده است؛ آیا این وضعیت در شأن مردم ایران است؟ مردمی که همواره سنگ تمام برای حمایت از نظام اسلامی می‌گذارند.

نماینده اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این وجود لازم است مجلس و دولت در کنار هم جلسه‌ای فوری و ضروری برگزار کنند تا فکری برای کنترل قیمت‌ها شود.

وی افزود: به نظر من راهکار علمی برای این وضعیت وجود دارد، از طرفی نیز قیمت خودرو و مصالح ساختمانی در حال افزایش است و با این وجود قیمت تمام شده مسکن به کجا خواهد رسید و با این افزایش قیمت‌ها مسکن نیازمندان چگونه تأمین خواهد شد بنابراین لازم است فکری برای این وضعیت صورت گیرد.

این نماینده در مجلس یازدهم بیان کرد: سفره مردم روز به روز در حال کوچک شدن است؛ کارگران، معلمان و کارکنان دولت در سختی معیشتی قرار دارند؛ لازم است دولت از روش‌های علمی برای کنترل قیمت‌ها استفاده کند تا شرایط اقتصادی تا حدودی بهبود یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین