کد خبر: ۸۲۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۵
به دلیل سالن نامناسب و استقبال كم:

کنسرت شهرام ناظری در کرمان لغو شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سالن نامناسب و استقبال کم کرمانی‌ها از کنسرت بزرگ شهرام ناظری باعث شد تا یکی از دو سانس اجرای این کنسرت لغو شود. 

به گزارش خبرنگار آفتاب در کرمان، شهروندان کرمانی به دلیل نبودن سالن مناسب مجبورند برای دیدن برنامه‌های موسیقی به سالن های ورزشی که کنسرت‌ها در آنها اجرا می‌شود مراجعه کنند و همین باعث شد که از اجرای کنسرت شهرام ناظری که قرار بود در سالن ورزشی فجر کرمان برگزار شود استقبال چندانی نشود این در حالی بود که برگزار کنندگان کنسرت ساعاتی قبل از آغاز اجرای کنسرت از طریق پیامک اعلام داشتند که بلیط فروشی همچنان ادامه دارد و به دانشجویان تخفیف 15 درصدی داده می‌شود. 

اما در نهایت مردمی که بلیط تهیه کرده بودند دیشب پشت درهای سالن ماندند و به آنها اعلام شد که فردا شب کنسرت اجرا خواهد شد!این در حالی بود که بلیط فروشی برای اجرای دو شب برنامه صورت گرفته بود و تعداد زیادی از علاقمندان به موسیقی سنتی نیز از شهرهای دور نزدیک برای شرکت در این برنامه به کرمان آمده بودند. 

گفتنی است فخرآبادی دبیر اجرایی این کنسرت قبل از برگزاری کنسرت با اشاره به اینکه تا کنون فقط قریب دوهزاربلیت به فروش رفته است، تصریح کرد: «این استقبال آن هم در استان هنرمند پرور کرمان واقعا دور از انتظاراست». 

وی ادامه داد: «در حالی که در کشورهای اروپایی به استاد شهرام ناظری لقب شوالیه داده‌اند، این استقبال کم تعداد را به نوعی می‌توان کم لطفی برخی ارگانها در کرمان دانست». 

چندی پیش هم در کنسرت حمید عسکری در کرمان که آن هم در یک سالن ورزشی برگزار شده بود مشکلات زیادی پیش آمد که باعث اعتراض علاقمندان به موسیقی در کرمان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین