کد خبر: ۸۲۵۷۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

بررسی عملکرد دستگاه‌های امدادرسان در زلزله خوی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی عملکرد دستگاه‌های امدادرسان و اجرایی در زلزله خود با حضور مسئولان دستگاه‌های مربوطه در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
بررسی عملکرد دستگاه‌های امدادرسان در زلزله خوی
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالجلال ایری ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون وضعیت زلزله زدگان در خوی و عملکرد دستگاه‌های امدادرسان و اجرایی با حضور روسای هلال احمر، اورژانس کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس سازمان مدیریت بحران، رئیس سازمان نظام مهندسی، معاون شهرسازی وزارت راه و استاندار آذربایجان غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت‌. هر کدام از بخش‌ها گزارشی از اقدامات خود به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: پس از استماع گزارش‌ دستگاه‌ های اجرایی، نمایندگان نیز نظرات خودشان را پیرامون اقدامات صورت گرفته و کمبودها بیان کردند. مقرر شد گزارشی تحلیلی از عملکرد مسئولان و اقدامات لازم برای مقابله با تهدیدهای زلزله توسط کمیسیون تهیه و در صحن علنی قرائت شود. بی تردید اگر در جریان بررسی عملکرد دستگاه‌ها، قصوری را مشاهد کنیم، حتما به مردم و دستگاه قضایی معرفی خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: یکی از مواردی که حتما باید در جریان بررسی لایحه بودجه مورد توجه قرار گیرد، وضعیت اعتبارات سازمان مدیریت بحران و تامین تجهیزات مورد نیاز جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادرسان است تا هنگام بروز حادثه با مشکل و کمبود امکانات مواجه نشوند.

وی در ادامه تاکید کرد: در این نشست مقرر شد گزارشی از وضعیت گسل‌ها توسط مرکز لرزه نگاری کشور و مرکز تحقیقات وزارت راه تهیه و به کمیسیون عمران ارائه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین