کد خبر: ۸۲۵۹۹۷
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

رحمتی: می‌توانستیم با سه گل برابر نساجی پیروز شویم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیمش را مستحق حذف از جام حذفی ندانست.
رحمتی: می‌توانستیم با سه گل برابر نساجی پیروز شویم
آفتاب‌‌نیوز :

سیدمهدی رحمتی سه شنبه دوم اسفند در نشست خبری پس از شکست در ضربات پنالتی برابر نساجی افزود: از هواداران خوب‌ مان که ۱۲۰ دقیقه تیم را تشویق کردند تشکر می کنم و به شخصه شرمنده این عزیزان هستم که نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

رحمتی گفت: امروز همه دیدید که ۱۲۰ دقیقه تیم آلومینیوم مالک میدان بود و موقعیت‌های گل ایجاد کرد. انواع و اقسام موقعیت‌های گلزنی را داشتیم، ولی خیلی ساده از موقعیت‌هایی که داشتیم، گذشتیم و از آن‌ها استفاده نکردیم و فکر می کنم در ۹۰ دقیقه باید بازی را تمام می‌کردیم ولی خب پنالتی هم جزئی از فوتبال است و شاید برای اولین بار در دوران مربیگری ام، فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و در پنالتی بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: به تیم خوب نساجی هم خسته نباشید گفته و این برد را به آن‌ها تبریک می‌گویم. علیرغم این باخت، محکوم هستیم به اینکه دوباره از فردا سرمان را بالا بگیریم، تلاش کنیم تا در لیگ برتر روند رو به جلوی خودمان را ادامه دهیم. خوشحال هستم امروز هوادارانی که به استادیوم آمدند یک فوتبال خیلی خوب و پرموقعیت را دیدند، اینکه شما بتوانید در ۱۲۰ دقیقه حتی یک موقعیت گل به تیم حریف ندهید و انواع و اقسام موقعیت‌های گل را ایجاد کنید. فکر می‌کنم ما مستحق این بودیم که از جام حذفی کنار نرویم.

وی با انتقاد دوباره از کیفیت پخش تلویزیونی بازی گفت: تبریک می گویم به رییس صدا و سیمای استان مرکزی به دلیل کیفیت تصویربرداری که اصلا نتوانستیم تشخیص بدهیم که تکرار ضربه پنالتی تیم نساجی صحیح بود یا نه. در مجموع، بدشانسی باعث حذفمان شد.

سرمربی آلومینیوم در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر تمایل تیمش به کشیده شدن بازی به وقت اضافی گفت: من با احترامی که برای شما قائل هستم و بی‌احترامی هم نمی‌کنم اما، با نظر شما کاملا مخالف هستم و همه دیدند که در دقیقه ۹۴ محمدزاده توپ را از وسط محوطه شش قدم گل نکرد.

رحمتی در خصوص عدم تعویض زاپاتا در دقایق پایانی و خستگی این بازیکن گفت: نظر شما کاملا درست است، اما هانسل زاپاتا با توجه به نوع بازی نساجی و با توجه به خط دفاعی این تیم می ‌توانست به ما کمک کند. چه بسا که برنامه ما با زاپاتا این بود که به فضای پشت دفاع نساجی برویم. تا زمانی هم که در بازی بود، ما خوب بازی کردیم و بعد هم که خلعتبری آمد، خوب کار کردیم. فکر می‌کنم هیچ جای ایراد گرفتنی از تیم من نیست و خودم هم نمی‌دانم باید از چه چیزی ایراد بگیرم. شاید یک مقدار سهل‌انگاری در زدن ضربات آخر بوده باشد و شاید اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم بازی را با دو یا سه گل اختلاف پیروز می شدیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین