کد خبر: ۸۲۶۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

با حسابی که ۳ ماه بسته است نمی‌توان تیمداری کرد!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حساب باشگاه پرسپولیس ۳ ماه است که بسته است. اینطوری نمی‌توان تیمداری کرد.
با حسابی که ۳ ماه بسته است نمی‌توان تیمداری کرد!
آفتاب‌‌نیوز :

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۴ بر ۲ این تیم برابر سپاهان در نقش‌جهان و صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی ضمن تبریک به هواداران و تشکر از آن‌ها، کادر فنی و بازیکنان، اظهار کرد: از مسئولان برگزاری هم تشکر می‌کنم که با حساسیتی که روی این بازی بود، به نحو احسن برگزار شد. این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم که واقعا منتظرش بودند.

وی در ادامه با گلایه گفت: حساب باشگاه پرسپولیس ۳ ماه است که بسته است. اینطور نمی‌توان تیمداری کرد. چون برده‌ایم صحبت می‌کنم. اگر نتیجه نگرفته بودیم، می‌گفتند دنبال بهانه است. مگر می‌شود ۳ ماه حساب یک باشگاه بسته باشد؟ یکی باید کمک و یاری کند.

پیروانی ادامه داد: مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه هرچه تلاش می‌کنند، فایده ندارد. بلیت یا هتل می‌خواهیم بگیریم، مشکل داریم. از سوی دیگر همه بازیکنان منتظر دریافتی هستند. نمی‌دانم چه کسی باید کمک کند؟ این تیم میلیون‌ها هوادار دارد. اینطور که نمی‌توان باشگاه‌داری کرد.

سرپرست پرسپولیس با اشاره به رزرو با واسطه هتل برای بازی قبلی‌شان، یادآور شد: اتفاقاتی رقم می‌خورد که در شان تیم و بازیکن و باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست. با جان من و جان تو، هتل و بلیت گرفتن قشنگ نیست. یکی باید ورود کند. تا حرف می‌زنیم می‌گویند حساب ۳ ماه است که بسته است. هرچه هم تلاش می‌کنند، باز نمی‌شود. ببینید چه کسی حساب باشگاه را بسته است.

او تصریح کرد: طلبکاران حقشان را می خواهند. ما به بورس رفته ایم. اگر بخواهیم مثل سال‌های قبل ادامه بدهیم، نمی شود. مسئولان باید کمک کنند. این تیم احتیاج به کمک دارد که مشکلاتش برطرف شوند.

پیروانی تاکید کرد: با این شرایط من روزهای بدی را پیش بینی می‌کنم. با این شرایط هشدار می‌دهم. باشگاه به تنهایی توانایی باز کردن حساب را ندارد. هرکسی می‌تواند کمک کند پا پیش بگذارد تا مشکلات رفع شوند.

وی افزود: به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم طلبمان از AFC را بگیریم. این هم مشکل دیگری است. اگر کسی می‌تواند بعد از سال‌ها این مشکل را برطرف کند بیاید. یک قولی دادند ولی متاسفانه کسی نتوانست مشکل را برطرف کند. ان شاءالله فدراسیون طلبش را گرفته باشد و کمک کند که ما هم طلب‌مان را بگیریم.

پیروانی در ادامه عملکرد داور دیدار تیمش با سپاهان را خوب دانست و گفت: اگر کسی دیدگاه دیگری دارد بحثش جداست.

سرپرست پرسپولیس در مورد حضور هواداران نیز گفت: سازمان لیگ اعلام کرد که ۳۰ درصد و ما هم از ورود هواداران استقبال کردیم. تصمیم گیرندگان اجازه بدهند حداکثر هواداران مثل قدیم به ورزشگاه بیایند. هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاد. از میزبانی و هواداران سپاهان تشکر می‌کنیم. تیم‌شان را خوب تشویق کردند. هواداران ما هم با اینکه محدودیت داشتند با تمام وجود تشویق کردند. از آن‌ها هم تشکر می‌کنیم.

پیروانی خاطر نشان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. فوتبال برد و باخت دارد. به تیم خوب سپاهان خسته نباشید می‌گویم. امروز بهتر بازی کردیم. از موقعیت‌هایمان هم بهتر استفاده کردیم و بردیم. مطمئن باشید برای هر دو جام لیگ برتر و جام حذفی تلاش می‌کنیم تا هوادارانمان را شاد کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای تعداد تماشاگران در بازی برگشت مقابل سپاهان رایزنی شده؟ گفت: همین الان خواهش می‌کنیم اجازه بدهند هواداران‌مان بیایند. رایزنی نکردیم. طبقه دوم استادیوم آزادی را که می‌گویند کسی نمی‌تواند برود. ۸ گیت را هم چادر کشیده‌اند. اگر قرار است تعدادی هم که هست محدودیت داشته باشد، اصلا منطقی نیست.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: امروز جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود. هوادار سرمایه اصلی هر تیمی است. ما هم پرسپولیس هستیم و بر این باوریم که بیشترین هوادارا را داریم. اجازه بدهید اگر قرار است اتفاقی بیفتد همه با هم خوشحال باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین