کد خبر: ۸۲۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۶
دبیرکل حزب موتلفه خبر داد:

اتحاد اصولگرایان دربرابر خاتمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: «در صورتی که «سیدمحمد خاتمی» در انتخابات آتی ریاست جمهوری در خردادماه آینده نامزد شود، مجموعه اصولگرایان بطور متحد در برابر وی خواهند ایستاد».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، محمدنبی حبیبی در کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران در قم افزود: «اگر آقای خاتمی وارد صحنه انتخابات شود با وجودی که احتمال پیروزی ایشان کم است ولی اصولگرایان استراتژی واحدی را اتخاذ خواهند کرد و همه به صورت واحد در برابر ایشان صف آرایی خواهیم کرد».
 
وی پیش‌بینی کرد در صورت نامزدی خاتمی، آرای وی در انتخابات آینده ریاست جمهوری نسبت به دوم خرداد 76 کاهش چشمگیری خواهد داشت و به همین دلیل، احتمال پیروزی وی درانتخابات دوره دهم بسیار کم است. 

حبیبی گفت: «نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌های مختلف نشان می‌دهد که اگر آقای خاتمی وارد صحنه شود در برابر کاندیدای واحد اصولگرایان شکست خواهد خورد».
 
وی یادآور شد: «اگر میرحسین موسوی نیز وارد انتخابات شود، حزب موتلفه از وی حمایت نخواهد کرد».
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین با اشاره به دیدارهای برخی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با علما و مراجع قم گفت: «کسانی که با مطامع سیاسی وانتخاباتی قصد برقراری ارتباط با مراجع تقلید را دارند شکست خواهند خورد زیرا مراجع تقلید تابع نظرات گروهی و جناحی نیستند و درمسائل خیلی هوشیارانه عمل می کنند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین