پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۸۲۶۳۹۷
۰۰:۲۶
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

رجبی: این یک جدال نابرابر بود/ بهتر از الهلال بودیم

رجبی: این یک جدال نابرابر بود/ بهتر از الهلال بودیم
سرمربی موقت فولاد بعد از شکست این تیم مقابل الهلال گفت: از نظر موقعیت و شانس گل تیم فولاد نسبت به الهلال برتری داشت و شاید اگر دقت می‌کردیم نتیجه بازی فرق می‌کرد و می‌توانستیم برنده باشیم.
۰۰:۲۶
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
به گزارش آفتاب نیوز،

حمید رجبی، سرمربی موقت فولاد بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل الهلال در نشست خبری بعد از بازی اظهارکرد: بازی گذشته حریف را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم چطور بازی می‌کنند اما امروز این تیم تغییر تاکتیک داده بود و مدل دیگری بازی کرد.

وی ادامه داد: در جریان بازی توانستیم طبق تاکتیک آن‌ها تغییر بازی دهیم و عملا حریف را کنترل کردیم. باید از همه بازیکنانم تشکر کنم که با جان و دل بازی کردند و نشان دادند فوتبالیست‌های ایرانی باعث افتخار هموطنان خود در کشور هستند.

بهتر از الهلال بودیم

وی بیان کرد: واقعا امروز یک رقابت نابرابر بود؛ تیم الهلال یک تیم با کیفیت و بسیار توانمند است اما عملا فکر می‌کنم از نظر موقعیت و شانس گل تیم فولاد نسبت به الهلال برتری داشت و شاید اگر دقت می‌کردیم نتیجه بازی فرق می‌کرد و می‌توانستیم برنده باشیم.

رجبی عنوان کرد: در بازی گذشته دیده بودیم الهلال چطور بازی می‌کند اما تغییر تاکتیک داشت و تقریبا بدون مهاجم بازی کرد و این کار را برای ما در جریان بازی سخت کرد. دیاز مربی باهوشی است و بابت این برد به او تبریک می گویم. واقعا تاکتیک خوبی را اتخاذ کرده بود ولی ما توانستیم در جریان بازی اجازه ندهیم شماره ۱۰ آن ها صاحب توپ شده و الهلال را صاحب موقعیت کند.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha