کد خبر: ۸۲۶۶۱
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۹
در بیانیه حزب موتلفه اسلامی بیان شد:

غزه کربلایی دیگر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برگ سیاه و ننگین دیگری بر پرونده بزرگترین و جنایتکارترین رژیم نژادپرست و اشغالگر صهیونیست افزوده شد و در آستانه ماه محرم غزه قهرمان مقاوم به صحرای کربلایی دیگر تبدیل گردید.

شهادت بیش از 200 جوان و صدها زخمی در حمله ددمنشانه امروز ارتش غاصب و نامشروع صهیونیست در شرایط آتش‌بس، عدم پایبندی آن رژیم به قوانین بین‌المللی و اصول انسانی و به مسخره گرفتن طرح‌های پوشالی صلح را اثبات کرد.

این جنایت که در سایه سکوت و تبانی بعضی کشورهای غربی با آمریکا انجام شد طبل رسوایی غرب در دفاع از حقوق بشر را بار دیگر به صدا درآورد.

• آیا هنوز برای ملتها و کشورهای عربی اثبات نشده که اسرائیل غاصب به دنبال صلح نیست.

• آیا هنوز برای ملتها و کشورهای عربی اثبات نشده که سکوت و سازش در برابر صهیونیسم مساوی جنایت‌گری اسرائیل است.

• غیرت اسلامی ملتهای مسلمان باید آنها را در برابر این جنایات علیه مسلمانان مظلوم فلسطین به قیام وادارد.

• اینک که سزمان ملل و شورای امنیت و مجامع بین‌المللی در نهایت بی‌شرمی چشمان خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیسم بسته و فریاد مظلومانه مردم بی‌دفاع فلسطین را نمی‌شنوند،‌باید به مبارزین فلسطین حق داد که در دفاع از خود آرامش را از صهیونیستهای جنایتکار بگیرند و با تمام قوا و توان ضربات تلافی‌جویانه خود را بر رژیم غاصب اسرائیل وارد سازند.

• حزب موتلفه اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت فجیع، تمام احزاب اسلامی در جهان را به اتخاذ موضعی بیدارگرانه و غیرتمندانه علیه سران ساکت و سازش‌کار عرب، فرا می‌خواند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین