کد خبر: ۸۲۶۹۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
واکنش بهروز امیدعلی به گزارش آفتاب نیوز درباره "صندوق تامین آتیه"

"در دوره مسئولیت اینجانب، هیچگونه تخلف مالی صورت نپذیرفته"

بهروز امیدعلی در جوابیه ای که برای آفتاب نیوز ارسال کرده است، نوشت که "شایان ذکر است به استناد گزارش بازرس قانونی صندوق ذخیره فرهنگیان در دوره مسئولیت اینجانب هیچگونه تخلف مالی صورت نپذیرفته و از نظر شاخص‌های مالی و عملکردی صندوق در وضعیت بسیار مناسبی قرار داشته است."
آفتاب‌‌نیوز :

در تاریخ ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ آفتاب‌نیوز گزارشی با عنوان "شورش و فغان کارکنان بانک مسکن علیه مدیران"/ ماجرای " صندوق تامین آتیه چیست؟ " منتشر کرد که در بخشی از این گزارش آمده بود: "مدیریت موسسه مدیریت همیاری آتیه امید توسط مدیران بانک مسکن برعهده بهروز امیدعلی گذاشته شده است. امیدعلی پیش از این مدیریت صندوق ذخیره فرهنگیان را بر عهده داشت..."

حالا بهروز امیدعلی در جوابیه‌ای که برای آفتاب‌نیوز ارسال کرده است، نوشت که "شایان ذکر است به استناد گزارش بازرس قانونی صندوق ذخیره فرهنگیان در دوره مسئولیت اینجانب هیچگونه تخلف مالی صورت نپذیرفته و از نظر شاخص‌های مالی و عملکردی صندوق در وضعیت بسیار مناسبی قرار داشته است."

متن کامل جوابیه امیدعلی به شرح زیر است:

با عنایت به اینکه در بخشی از مطلب مذکور پاسخ منتشر شده اینجانب در سال ۱۳۹۵ پیرامون مسائل صندوق ذخیره فرهنگیان به شکل نادرستی منعکس گردیده که موجب گمراهی خواننده می‌گردد؛ لذا خواهشمند است به استناد ماده ۲۳ قانون مطبوعات و به منظور تنویر افکار عمومی توضیحات ذیل منتشر گردد:

دوره مسئولیت اینجانب در صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره در مهرماه ۱۳۹۲ پایان یافت.

به دنبال مطالبی که در سال ۱۳۹۵ در مورد بروز تخلفات در صندوق مذکور در رسانه‌ها منتشر می‌گردید یکی از نمایندگان محترم مجلس در شهریورماه ۱۳۹۵ طی گفتگوئی به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در آن زمان مطالبی نادرست و خلاف واقع در این مورد بیان نمودند که با وجود اینکه هیچگونه اشاره‌ای به شخص اینجانب نداشت، در راستای بیان واقعیت و شفاف‌سازی پاسخی مستند به اظهارات ایشان تهیه نمودم که همان زمان در رسانه‌ها منتشر گردید.

در بخشی از آن گفتگو بیان شده که مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد تومان از دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان معدوم‌الوصول شده است. اینجانب در پاسخ مذکور بر مبنای مستندات و اطلاعات صورت‌های مالی حسابرسی شده این ادعا را نادرست دانسته و تکذیب نمودم. ولی متاسفانه آن خبرگزاری پاسخ مذکور را به شکلی منعکس کرده که گویی این ادعا مورد پذیرش اینجانب بوده است که تصویر نادرست و تحریف شده از واقعیت می‌باشد.

شایان ذکر است به استناد گزارش بازرس قانونی صندوق ذخیره فرهنگیان در دوره مسئولیت اینجانب هیچگونه تخلف مالی صورت نپذیرفته و از نظر شاخص‌های مالی و عملکردی صندوق در وضعیت بسیار مناسبی قرار داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
0
بله همه شما عزیزان پاکدست و درستکارید !!
این پنج،شش هزار نفر هم که در این کارزار شرکت کرده اند همگی دروغگو هستند!!!
تتفثلمابناتتمتل نتاتعبرپم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
1
آقای امیدعلی فرضا حرف شما در مورد فرهنگیان درست، الان باید در مورد تخلفات مالی و فساد و اساسنامه ظالمانه و بهره‌برداری های شخصی از صندوق کارکنان بانک مسکن توضیح دهید... چرا موضوع اصلی را منحرف میکنید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین