کد خبر: ۸۲۷۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
رضا درویش:

چرا یحیی گزینه هدایت تیم ملی نیست؟

رضا درویش‌ می‌گوید که نبود نام گل محمدی در بین گزینه‌های نیکمت تیم ملی را پیگیری خواهد کرد.
چرا یحیی گزینه هدایت تیم ملی نیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برد ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در خصوص پیروزی درخشان این تیم مقابل سپاهان گفت: با تبریک ایام پیش رو باید بگویم که بازی پرهیجان و خوبی مقابل سپاهان داشتیم. این رقابت از معدود مسابقاتی بود که پرهیجان دنبال شد و به دلیل اینکه می‌بایست یکی از دو تیم به پیروزی می‌رسیدند این رقابت سطح بسیار بالایی داشت.

سنت جوانمردی مقابل سپاهان رعایت نشد

او با اشاره به بازی تیمش مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: در بازی با سپاهان یکی، دو صحنه ناخوشایند داشتیم چرا که سنت جوانمردی در این رقابت رعایت نشد؛ هرچند که نباید از تیم خوب سپاهان با مدیریت خوبش گذشت. حُسن ورزش به احیای جوانمردی است و در این رقابت باید در یکی دو صحنه جوانمردی رعایت می‌شد که این اتفاق نیفتاد. باتوجه به اینکه با اقتدار پیروز شدیم این صحبت‌ها را انجام می‌دهم. بازیکنان تیم، بازی خوبی ارائه دادند و از آنها کمال تشکر را دارم.

درویش در خصوص پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: امروز هم بازی خوبی نمایش دادیم و امیدواریم که از این به بعد در کورس قهرمانی آن جایگاهی را که می‌خواهیم به دست آوریم.

چرا گل‌محمدی به نشست خبری نمی‌آید

او در واکنش به اینکه چرا گل محمدی به نشست خبری نمی‌آید؟ گفت: این موضوع به خود سرمربی ارتباط دارد و شاید گل محمدی عذری داشته که در نشست حضور پیدا نمی‌کند. به دلیل اینکه همه همکاران در مسائل فنی نظر می‌دهند، او صلاح می‌بیند که در نشست خبری حضور پیدا نکند تا دستیاران او به نشست آمده و مردم آن ها را بشناسند. باید گفت که کار فنی زحمت تمام نیمکت است.

او در خصوص بازگشایی حساب بانکی پرسپولیس گفت: یکی از حساب‌هایی که بسته بود، روی آن کار اجرایی انجام دادیم. متاسفانه هم نهادهای دولتی و هم غیردولتی فعال هستند و هر شخصی که طلبی طی ۳۰ سال گذشته دارد، طلبش را درخواست می کند و ما یکی، یکی صحبت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

درویش در واکنش به اینکه گفته می‌شود یحیی اعتراض مالی دارد و به دلیل اینکه باشگاه نسبت به اشتباهات داوری پیگیری نمی‌کند در نشست حاضر نمی شود، گفت: این موضوع صحت ندارد و بی ربط است. اصلا این بحث‌ها نیست و تیم روند خوبی در پیش دارد.

او در خصوص طلب پرسپولیس از AFC گفت: با فدراسیون فوتبال مکاتبه کردیم و آنها هم پیگیری شدند. به امید خدا کمتر از یک ماه دیگر طلب خود را از AFC خواهیم گرفت. مبلغ طلب ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار خواهد بود.

پیگیری می‌کنم چرا گل‌محمدی گزینه هدایت تیم ملی نیست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در باره اینکه چرا نام گل محمدی در لیست گزینه‌های نیکمت تیم ملی ایران نبوده است؟ گفت: من هنوز مطلع نیستم که او کاندیدای نیمکت تیم ملی نیست. شاید خود گل محمدی طالب نیمکت نیست اما قرار شد پیگیری کنیم. پیگیری می‌کنیم تا علت را دریابیم چرا او جزو گزینه‌های فدراسیون نیست. تیم یحیی در کورس قهرمانی است و آیا شما تیم دیگری را می دانید که در کورس باشد؟ برای باشگاه این امکان وجود ندارد که یحیی هم در تیم ملی باشد و هم پرسپولیس. پرسپولیس امید اول قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر است. شاید خود گل‌محمدی از قبل گفته که اکنون موقعیت تیم ملی را ندارد.

او درباره درآمدهای این تیم از محل تبلیغات محیطی اظهار کرد: از تبلیغات محیطی دریافتی نداشتیم. یک قسمتی مربوط به خودمان است و نمی خواهد از سازمان لیگ مبلغی را دریافت کنیم.

درخواست پرسپولیس برای حضور حداکثری هواداران مقابل سپاهان

درویش در پایان در خصوص درخواست پرسپولیس برای استفاده از تمام ظرفیت ورزشگاه برای دیدار با سپاهان گفت: چه طور ممکن است که دو تیم لیگ برتری از ظرفیت‌های متفاوتی برای میزبانی برخودار باشند. اگر هوادار نباشد روحی در فوتبال نیست. باید ظرفیت ها برای همه تیم‌ها یکسان باشد و اجازه دهند همه هواداران به دیدن فوتبال بیایند. درخواست کردیم باتوجه به اینکه میزبان (سپاهان) در بازی قبلی از حداکثر ظرفیت استفاده کرده است، این امکان هم به هواداران ما داده شود که آنها هم برای دیدن بازی تیم محبوب خود به ورزشگاه بیایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین