کد خبر: ۸۲۷۱۵
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۰۹
از سوی نایب‌رئیس مجلس مطرح شد

تکذیب توافق با دولت درمورد پرداخت نقدی یارانه‌‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضا باهنر، عضو کمیسیون ویژه، توافق مجلس و دولت بر سر حذف پرداخت نقدی یارانه‌‌ها را رد کرد و گفت: «به هیچ وجه مذاکره‌ای در این مورد انجام نشده است».

به گزارش خبرنگار اقتصادی آفتاب، رئیس کمیسیون ویژه بررسی طرح تحول اقتصادی اخیرا از مذاکره مجلس با دولت و توافق درمورد اجرای طرح تحول اقتصادی و اصلاح قیمت‌ها بدون پرداخت نقدی یارانه‌ها خبر داده بود. به گفته غلامرضا مصباحی مقدم، «به دلیل کاهش شدید قیمت نفت و کاهش در آمد‌های نفتی آنچه که دولت برای پرداخت نقدی یارانه‌ها مدنظر داشت محقق نمی‌شود و بر این اساس با اجرای طرح تحول اقتصادی و کاهش میزان یارانه‌های پرداختی، سقوط قیمت نفت پوشش داده خواهد شد بنابراین طرح تحول اقتصادی بدون پرداخت نقدی یارانه‌ها اجرا می‌شود».

محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس هشتم در حاشیه نشست جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به این سوال که آیا پرداخت نقدی یارانه‌ها با مذاکره مجلس و دولت حذف شده است اظهارداشت: «هیچ صحبتی در این مورد نشده است».

او از توضیح بیشتر در این مورد خودداری کرد.

باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین همچنین در پاسخ به درخواست خبرنگار آفتاب برای یک مصاحبه چند دقیقه‌ای درمورد وضعیت اقتصادی کشور با رد این درخواست گفت: «دوست ندارم برخورد زشتی با شما داشته‌باشم فقط می‌گوییم نه!».

لازم به ذکر است که نماینده خبری آفتاب از سوی جامعه اسلامی مهندسین برای حضور و انعکاس خبر نشست این تشکل دعوت شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین