کد خبر: ۸۲۷۲۴۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

گردنه کلوسه بازگشایی شد

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فریدونشهر و بخشدار بخش موگویی گفت: سرانجام با تلاش گروه‌های برف روبی و دستگاه‌های مربوط گردنه کلوسه بازگشایی شد.
گردنه کلوسه بازگشایی شد
آفتاب‌‌نیوز :

علی کاظمی با بیان اینکه گردنه کلوسه بعد از گذشت بیش از سه هفته سرانجام بازگشایی شد، اظهار کرد: دقایقی پیش با تلاش شبانه روزی تیم های برف روبی، این گردنه بازگشایی شد که در نتیجه ارتباط زمینی ۶ روستای منطقه پشت کوه دوم برقرار شد. تنها راه ارتباطی روستای وزوه مسدود است که مقرر شد فردا یک دستگاه بولدوز مسیر مسدود شده از برف این روستا را باز کند.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی روستای کمران نیز بازگشایی شد، افزود: طی امروز و فردا آذوقه مورد نیاز مردم این مناطق از جمله آرد و دیگر اقلام ضروری با کمک دستگاه‌های مرتبط و خیران به آنان تحویل داده خواهد شد و خوراک مورد نیاز دام نیز تامین شده است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فریدونشهر و بخشدار بخش موگویی، گفت: همچنین یک تیم دامپزشکی فردا چهارشنبه در روستاهای منطقه پشت کوه دوم مستقر می‌شود تا دام‌ها را مورد معاینه و درمان قرار دهند.البته یک تیم پزشکی نیز برای ویزیت بیماران از چند روز قبل از طریق اورژانس هوایی به این مناطق اعزام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین