کد خبر: ۸۲۷۵۲۳
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
مسمومیت دانش آموزان تهرانی در شعبه ویژه دادسرای تهران رسیدگی می‌شود

دادستان تهران: در تلاشیم عامل مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی و محاکمه کنیم

در پی بروز مسمومیت برای دانش آموزان در برخی مدارس تهران، علی صالحی از اختصاص یک شعبه ویژه برای پیگیری خارج از نوبت پرونده قضایی تشکیل شده خبر داد.
دادستان تهران: در تلاشیم عامل مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی و محاکمه کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

دادستان تهران با اشاره به اینکه از زمان بروز اولین مورد مسمومیت در چند مدرسه تهران شعبه ویژه‌ای کار تحقیقات پرونده قضایی را آغاز کرده است، گفت: دادستانی تهران در پی ایجاد مسمومیت در بین برخی دانش آموزان تهرانی به مساله ورود کرده است و تحقیقات همه جانبه آغاز شده است.

به گزارش قوه قضائیه، صالحی تصریح کرد: دستورات قضایی مورد نیاز ضابطین، سازمان پدافند غیرعامل، آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و دیگر نهاد‌های مرتبط با موضوع از ناحیه مقام قضایی صادر شده است. همچنین تمام دستگاه‌ها موظف شده‌اند آخرین گزارش‌ها در مورد وقایع اخیر را برای دادستانی تهران ارسال کنند.

وی عنوان کرد: دادستانی تهران با دقت پرونده مربوط به مسمومیت برخی از دانش آموزان تهران را دنبال می‌کند و تحقیقات قضایی با همکاری نهاد‌های مربوطه در حال انجام است. در تلاشیم با همکاری ضابطین در اسرع وقت عامل یا عاملین این عملیات‌های خرابکارانه را شناسایی و محاکمه کنیم.

دادستان تهران گفت: عامل یا عاملین وقایع اخیر بدانند پس از شناسایی و بازداشت پرونده آن‌ها خارج از نوبت رسیدگی شده و مجازات قانونی در مورد آن‌ها اعمال خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین