کد خبر: ۸۲۸۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۴
محمدعلی نجفی اعلام کرد:

گزینه‌های کارگزاران برای انتخابات ریاست‌جمهوری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد علی نجفی گفت: «اگر خاتمی در انتخابات آینده حضور نیابد از کروبی، ولایتی یا روحانی حمایت می‌کنیم».

به‌گزارش سرویس سیاسی آفتاب، محمد علی نجفی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با فارس در پاسخ به این سوال که در میان کروبی، خاتمی و سایر گزینه‌های ریاست جمهوری کدام یک را مقبول‌تر می‌دانید گفت: «شروع بحث‌های انتخاباتی به زمانی بر می‌گردد که آقای خاتمی به طور رسمی اعلام نظر کند زیرا اکنون همه در انتظار نظر نهایی خاتمی هستند».
 
نجفی افزود: «این انتظار نه تنها در بین جبهه اصلاح طلب حتی در میان گروه‌های اصولگرایان نیز مشاهده می‌شود و حتی من خود از آقای قالیباف و روحانی شنیدم که تا زمانی که خاتمی اعلام نظر نکند تصمیم نخواهند گرفت».
 
وی در پاسخ به این سوال که کاندیدای حزب کارگزاران حسن روحانی و یا ولایتی خواهد بود، بیان داشت: «موضوع رسمی حزب کارگزاران این است که اگر خاتمی وارد عرصه رقابتها شود از ایشان حمایت کنند. ولی اگر خاتمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نشد حزب کارگزاران همه کاندیداهای موجود از جمله کروبی و چهره‌‌های معتدل اصولگرا مانند ولایتی و روحانی را مورد بررسی قرار خواهد داد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین