کد خبر: ۸۲۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۴
در هشتمین روز تهاجم صهیونیست‌ها:

75 كودک مظلوم جزو شهدای غزه

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: بر اساس تازه‌ترین آمار منتشر شده توسط منابع پزشكی غزه تعداد شهدا تا كنون به 435 نفر رسیده كه 75 تن از آنان كودكان هستند و از سوی دیگر دو هزار و 250 زخمی نیز در انتظار كمک‌های دارویی و پزشكی به سر می‌برند.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، شنبه هفته گذشته هواپیماهای رژیم صهیونیستی تهاجم گسترده‌ای را علیه مردم بی‌دفاع و تحت محاصره غزه آغاز كردند و بر اثر این حملات تا كنون 435 نفر كه به گفته منابع پزشكی غزه 75 نفر از آنان كودكان مظلوم و بی‌گناه هستند، كشته شده‌اند.

این در حالی است كه سران اسرائیل پیشنهاد آتش بس را رد كرده و تاكید كردند كه هنوز بحران انسانی در غزه رخ نداده است.

شورای امنیت سازمان ملل نیز با مانع تراشی آمریكا و انگلیس نتوانست قطعنامه‌ای برای آتش بس در غزه به تصویب برساند.

از سوی دیگر سران رژیم صهیونیستی در حال گمانه زنی برای حمله زمینی هستند كه به گفته سران حماس از «سرنوشت سیاهی» برخوردار خواهند شد.

بر همین اساس خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس خطاب به اسرائیل تصریح كرد: «در صورتی كه مرتكب حماقت انجام حمله زمینی شوید سرنوشت سیاهی در انتظار شماست».

حملات رژیم صهیونیستی در حالی است كه «جرج بوش» رئیس جمهوری آمریكا در اولین اظهار نظر رسمی خود پس از یک هفته جنایت اسرائیل به تل‌آویو برای تهاجم به غزه اختیار كامل داد.

بر همین اساس بوش از تمام گروه‌ها خواست تا حماس را برای توقف شلیک راكت‌های دفاعی خود به سرزمین‌های اشغالی تحت فشار قرار دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین