کد خبر: ۸۲۸۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۱
درمراسم ششمین شب محرم در مجنمع سیدالشهدا(ع):

نصرالله: ایمان وارد عنصر مقاومت شده است

پیروزی نهایی با مقاومت فلسطین است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به فاجعه غزه تاکید کرد: «مقاومت فلسطین در نهایت پیروز این میدان خواهد بود و عاقبت حاکمان عرب که با جهاد و مبارزه مخالفت می‌کنند، نابودی، ذلت و خواری است».
 
به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، سید حسن نصرالله شب گذشته در مراسم ششمین شب محرم در مجتمع سید الشهداء علیه السلام درسخنانی با اشاره به حوادث غزه و مقاومت فلسطینیان تصریح کرد: «ایمان وارد عنصر مقاومت شده است و در حقیقت این مقاومت مومن، مقاوم و متوکل بر خدا و معتقد است که در غزه می‌جنگند و مبارزه می‌کند».

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه افزود: «جهان درحال حاضر به نتایج بمباران و حملات اسرائیل به غزه و کشتار صدها تن از مردم می‌نگرد و همچنین منتظر است تا ببیند چه وقتی مقاومت پرچم سفید خود را به اهتزار در می‌آورد و تسلیم پذیری خود را اعلام می‌کنند. جهان همچنین منتظر آن است تا شاهد انتفاضه مردم غزه علیه مقاومت باشد».

سید حسن نصرالله درادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: «آن هنگام که عنصر ایمان در این جنگ وارد شود، مجال و فرصتی برای شکست باقی نمی‌ماند چرا که مجاهد وقتی به شهادت برسد، در حقیقت به پیروزی دست یافته و زمانی که که پیروز شود نیز پیروز میدان خواهد بود».

وی افزود: «دربرابر صحنه‌های خونینی که در غزه شاهد هستی، در اسرائیل صحنه‌های سراسیمگی و پریشان خاطری وجود دارد؛ به گونه‌ای که اسرائیل را واداشت تا به دنبال راهی برای برون رفت سیاسی [ از بحران غزه] باشند. چراکه ادامه بمباران‌ها بالطبع موجب افزایش کشتارها می‌شود».

سید حسن نصرالله اظهار داشت: «اما گزینه دوم عملیات زمینی است است که همگان از احتمال وقوع این عملیات سخن می‌گویند چرا که آنان صحنه‌هایی از جنگ 33 روزه را بازبینی می‌کنند و کارشناسان نظامی صهیونیست دراین باره می‌گویند: «نمی‌دانیم که چه چیزی در غزه در انتظار ماست».

سید حسن نصرالله در ادامه سخنان خود از موضعگیری کشورهای عربی و همراهی آنان با صهیونیستها ابراز تاسف کرد و به نشست اخیر وزیران خارجه اتحادیه عرب اشاره کرد و گفت: «حملات رژیم صهیونیستی شنبه آغاز شد وزیران خارجه هم شنبه نشست داشتند اما هیچ بیانیه‌ای از این نشست صادر نشد و حتی در این نشست برای برگزاری نشست سران عرب هم دعوتی به عمل نیامد».

وی درادامه با طرح این پرسش که آیا حوادث و فاجعه غزه نیازمند آن نیست که کشورهای عربی نشستی درباره آن تشکیل دهند؟ تاکید کرد: «آنان نمی‌توانند نشست برگزار کنند چراکه آنان با چالش اتخاذ موضعگیری مواجه هستند».

دبیرکل حزب‌الله لبنان از تاخیر در رفتن هیئت عربی به شورای امنیت یعنی در روز دوشنبه آتی انتقاد کرد و گفت: «این اقدام به اسرائیل وقت می‌دهد تا حملات را از امروز تا دوشنبه به نتیجه‌ای برساند اما این به آن معنی نیست که کشورهای عربی آماده تمدید کردن زمان نیستند چرا که آنان جنگ 33 روزه را نیز به هفته‌ها کشاندند».

سید حسن نصرالله در ادامه گفت: «حساب و کتاب کردن درباره شکست غزه به نتیجه نخواهد رسید چرا که در غزه شاهد مقاومت فلسطینیان و بمباران شهرک‌های صهیونیستی هستیم و مردم فلسطین نتیجه پایداری خود را شاهد خواهند بود و مقاومت هم در نهایت پیروز خواهد بود و ملت فلسطین مخلص و با ثبات سرانجام خوبی در انتظارش است و حساب و کتاب های دیگران به شکست می‌انجامد».

سید حسن نصرالله همچنین از رژیم‌های عربی خواست تا به ملت‌های خود اجازه اظهار نظر بدهند و با استقرار هزاران تن از عناصر پلیس در خیابان ها مانع بیان موضگیری ملت های خود نشوند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: «این حاکمان نمی‌توانند حتی فریاد چند هزار نفر را که از آنان می‌خواهند که دست به تحرکی بزنند، تحمل کنند».

حاکمان عرب نمی‌دانند که دست به چه کاری می‌زنند و عاقبت دست برداشتن از مبارزه و جهاد، خواری و ذلت و ضعف و نابودی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین