کد خبر: ۸۲۸۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
با درخشش ستاره جوان

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل تراکتور

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست مقابل تراکتور به برتری رسید.
برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل تراکتور
آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز با قضاوت وحید کاظمی میهمان تراکتور بود که این دیدار در نیمه نخست با برتری دو بر صفر سرخپوشان تهرانی خاتمه یافت.

دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که تراکتور در این فصل نخستین شکست پرسپولیس را رقم زده بود و سرخپوشان دنبال انتقام از سرخپوشان تبریزی بودند.

تراکتوری‌ها هم هم که خمس روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارند، دوست نداشتند تا روند خوبی که پیش گرفتند، قطع شود.

در آستانه این مسابقه، اما شوک‌هایی به هر دو تیم وارد شد. ابتدا مسوولان تراکتور سعی کردند محمدرضا اخباری را به بازی برساندد، اما این اتفاق رخ نداد تا مرادیان برای نخستین بار حضور در ترکیب تیم خمس را تجربه کند.

از طرفی دیگر در شرایطی که گولسیانی و میلاد سرلک در ترکیب تیم حضور داشتند، به خاطر مصدومیت از ترکیب خارج شدند و به جای آن‌ها به ترتیب فرشاد فرجی و کمال کامیابی‌نیا وارد ترکیب اصلی شدند.

در دقیقه ۱۳ روی اشتباه فاحش وحدت هنانوف، آلوز با بیرانوند تک به تک شد. او توپ را به اسدی پاس داد تا این بازیکن بتواند از فرصت برای باز کردن دروازه حریف استفاده کند، اما این بازیکن تعادلش را از دست داد تا بیرانوند در شلوغی محوطه جریمه توپ را جمع کند.

در دقیقه ۱۵ بار دیگر اینبار روی اشتباه فرجی اسدی با بیرانوند تک به تک شد، اما بیرانوند این توپ را مهار کرد. او پس از این اتفاق برای دقایقی مصدوم شد، اما به بازی بازگشت تا خیال پرسپولیسی‌ها بابت بابت ادامه بازی راحت شود.

در دقیقه ۱۸ روی پاس ترابی عمری در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه دقیق او به زاویه مخالف دروازه مرادیان شلیک شد تا سرخپوشان به گل این بازی دست پیدا کنند.

در ادامه تراکتوری‌ها فشارشان روی دروازه پرسپولیس را دو چندان کردند.

در دقیقه ۲۴ ضربه سر محمد قنبری دروازه پرسپولیس را تهدید کرد.

در دقیقه ۳۱ بار دیگر محمد عمری در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که او پس از دریبل دو بازیکن در موقعیت دروازه خالی توپ را به مهدی ترابی پاس داد تا این بازیکن با یک بغل پای ساده گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه تراکتور کند.

در نهایت نیمه نخست با برتری دو بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی خاتمه یافت.

ترکیب تراکتور:

احسان مرادیان، آرش قادری، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، رومرو گومز و رضا اسدی.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا، سینا اسدبیگی، وحید امیری، وحدت هنانوف، محمد عمری، لئاندرو پریرا و امید عالیشاه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین