کد خبر: ۸۲۸۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

تبلیغات صداوسیما روی بیلبورد‌های شهری!

حالا صداوسیما برای دیده شدن آثارش در خیابان تبلیغ می‌کند، یعنی پذیرفته که مخاطبان بیلبورد‌های شهری یعنی همان مردم در خیابان، صداوسیما را نگاه نمی‌کنند.
تبلیغات صداوسیما روی بیلبورد‌های شهری!
آفتاب‌‌نیوز :

در سال ۱۴۰۱ بعد تبلیغ سریال مستوران ، این دومین بار است که صداوسیما تبلیغاتش را بر روی بیلبوردهای خیابان‌های تهران به نمایش در می‌آورد.

‎به گزارش صفحه «هنر روز» روزپلاس، در‌این خصوص تحلیل‌های زیادی صورت گرفته است؛ اینکه زمانی برندها برای دیده شدن به صداوسیما تبلیغ می‌دادند و حالا صداوسیما برای دیده شدن آثارش در خیابان تبلیغ می‌کند، یعنی یا پذیرفته که مخاطبان بیلبوردهای شهری یعنی همان مردم در خیابان، صداوسیما را نگاه نمی‌کنند و حالا با تبلیغ می‌خواهد نگاه آنان را جلب کند، یا اگر اینگونه نباشد پس توجیه مناسب برای این تبلیغات چیست؟

‎اما سوال مهم تری که مدیران صداوسیما که به اسم مبارزه با مافیا و شفافیت و مردمی بودن به این سازمان آمده‌اند باید به آن پاسخ دهند: آیا بودجه‌ای به منظور خرج برای انجام تبلیغات در صداوسیما وجود دارد؟ هزینه این تبلیغات چه میزان بوده؟ و توجیه قابل قبول برای تبلیغات خیابانی سریال‌های صداوسیما چیست؟

و نکته مهمتر اینکه در روزهایی که سینمای ایران در عرصه اکران به حمایت سازمان‌های چون سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیاز دارد، این سازمان تعدادی از بیلبوردهای شهری خود را به یک سریال تلویزیونی اختصاص داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین