کد خبر: ۸۲۸۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
تاکنون هزاران دانش‌آموز و دانشجو مسموم شده اما هنوز علت آن مشخص نشده

واکنش تازه رئیسی به مسمومیت زنجیره‌ای دانش آموزان: توطئه جدید دشمن جنایت و ضد بشری است

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم تاکید کرد.
واکنش تازه رئیسی به مسمومیت زنجیره‌ای دانش آموزان: توطئه جدید دشمن جنایت و ضد بشری است
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز یکشنبه(۱۴ اسفند) هیأت دولت، با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، اظهار داشت: توطئه جدید دشمن برای ایجاد دلهره در دل دانش‌آموزان، فرزندان عزیز و والدین آنها جنایت و اقدامی ضد بشری است.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم، گفت: این اقدام حلقه‌ای دیگر از زنجیره‌ توطئه‌های دشمن است که برای التهاب‌آفرینی در جامعه و تشویش اذهان عمومی و هراس‌افکنی در میان فرزندان این مرز و بوم انجام گرفته و باید ریشه‌یابی و با آن برخورد جدی شود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر اخیرش به استان بوشهر و اهمیت نقش دریا در توسعه اقتصادی و ظرفیت‌های کشور در این زمینه، درآمد فعلی کشور از اقتصاد دریا را غیرقابل قبول دانست.

رئیس جمهور همچنین بر لزوم تشکیل کارگروهی برای رصد و هماهنگی فعالیت دستگاه‌ها در اجرای سیاست‌های مربوط به فعال کردن اقتصاد دریا زیر نظر معاون اول تاکید کرد.

اهتمام جدی برای تحقق وعده‌های دولت و تسریع در ارائه لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به‌منظور ارسال به مجلس شورای اسلامی از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیأت وزیران بود.

رئیس جمهور در ابتدای این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه، به تبیین جایگاه موعود در ادیان و مذاهب توحیدی پرداخت و افزود: ماه شعبان بهترین فرصت برای درک وجود حضرت ولی‌عصر(عج) و توسل و توجه به امام حیّ و هدایت‌گر بشریت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
31
7
ایول سید محرومان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین