کد خبر: ۸۲۸۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

آماده‌باش بیمارستان‌ها و اورژانس خوزستان در پی مسمومیت دانش‌آموزان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان خوزستانی، گفت: به کلیه بیمارستان‌ها و اورژانس استان خوزستان آماده‌باش داده‌ایم و در جلسه‌ای ویژه، آخرین وضعیت و چگونگی رسیدگی به موارد مشابه را بررسی کرده‌ایم.
آماده‌باش بیمارستان‌ها و اورژانس خوزستان در پی مسمومیت دانش‌آموزان
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر محمدحسین سرمست در حاشیه عیادت از دانش‌آموزان خطاب به خانواده‌ها و دانش‌آموزان اظهار کرد: خوشبختانه تا به این لحظه هیچ مورد حادی از حال دانش‌آموزان بستری شده گزارش نشده و قریب به اتفاق آنها پس از چند ساعت حضور در بیمارستان، پس از درمان سرپایی ترخیص شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با تمام توان و امکانات در کنار خانواده‌ها و دانش‌آموزان عزیزمان هستیم و از مردم می‌خواهم به شایعات در این خصوص گوش نداده و اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطرنشان کرد: به کلیه بیمارستان‌ها و اورژانس استان خوزستان آماده‌باش داده‌ایم و در جلسه‌ای ویژه، آخرین وضعیت و چگونگی رسیدگی به موارد مشابه را بررسی کرده‌ایم.

بنا بر اعلام وبدا خوزستان، وی افزود: از مردم درخواست می‌کنم هنگام حضور در بیمارستان‌ها خونسردی خود را حفظ کرده و همکاری لازم را با عوامل بیمارستانی جهت مداوای فرزندان عزیزمان داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین