کد خبر: ۸۲۸۴۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

کرونا جان ۹ نفر را گرفت/ ابتلای ۵۱۱ بیمار جدید

وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کرونا در ۲۴ ساعت اخیر، جان ۹ بیمار را گرفت و ۵۱۱ مبتلای جدید به بیماری کووید۱۹ شناسایی شدند.
کرونا جان ۹ نفر را گرفت/ ابتلای ۵۱۱ بیمار جدید
آفتاب‌‌نیوز :

درمان و آموزش پزشکی، از دیروز تا امروز ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۵۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش وزارت بهداشت، اکنون ۳۵۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

در ۲۴ ساعت گذشته، ۹ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۹۰۲ رسید.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۷۰ هزار و ۷۴۳ نفر رسید که تاکنون هفت میلیون ۳۳۹ هزار و ۷۹۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

علاوه بر این، اکنون طبق نقشه رنگ بندی کرونا یک شهرستان وضعیت قرمز، ۱۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۸ شهر در وضعیت زرد و ۳۱۶ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارد.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۱۳۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۹۷۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۳۶۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۴۷۸ دُز رسید.

در مجموع از آغاز همه گیری ویروس کرونا تا به امروز ۵۵ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۷۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین