کد خبر: ۸۲۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۷

نماینده نایین: تشریح جزئیات تاخیر هواپیمای اصفهان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده نایین با تشریح جزئیات تاخیر سفر هواپیمای اصفهان به تهران، اخبار سایت تابناک و مصاحبه حجت‌الاسلام سالک را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، بر اساس یکی از اخبار منتشر شده از سوی سایت تابناک نماینده نایین مانع از پرواز روز گذشته اصفهان به تهران شده و علت تاخیر این پرواز ممانعت‌های وی بوده است.

حسین حسینی نماینده نایین باحضور درجمع خبرنگاران پارلمانی به تکذیب این خبر پرداخت و توضیح داد: «روز جمعه با هماهنگی پاویون دولت، بلیط سفر اصفهان به تهران را رزو کردم. ساعت 7 صبح در فرودگاه بودم و ساعت 7:30 نیز کارت پرواز را دریافت کردم. اما ساعت 8:05 به من گفتند که پرواز اصلا از تهران نیامده و دچار تاخیر شده است».

وی با انتقاد از برخورد مسئولان پرواز و امنیت پرواز در فرودگاه اصفهان ادامه داد: «ساعت 9:30 هواپیمای 236 تهران- اصفهان در فرودگاه اصفهان نشست. به ما اطلاع دادند که می‌توانیم به تهران برویم اما هنگامی که من رسیدم درب هواپیما در حال بسته شدن بود».

نماینده نایین با اشاره به اینکه خواستار سوار شدن به هواپیما بوده اما به او گفته شد که خلبان اعلام کرده که سفر باید آغاز شود. خاطرنشان کرد: «من گفتم که باید نسبت به این مسئله توجیه شوم».

به گفته وی یکی از نیروهای خدمات پرواز در هواپیما اعلام می‌کند که یکی از نمایندگان مانع از پرواز است.

حسنی با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام سالک عضو جامعه روحانیت مبارز که به اقدامات او انتقاد کرده و در اعتراض به حرکت وی از هواپیما خارج شده است گفت: «سخنان ایشان برای من تعجب‌برانگیز است».

وی افزود: «از قول خلبان به من گفته شد که او گفته است که این پرواز را انجام نمی‌دهد و اگر هم پرواز انجام شود وی را در هواپیما راه نخواهد داد».

نماینده نایین با اشاره به گفتگویش با خلبان اظهار داشت: «خلبان این سخنان را تکذیب کرد اما آقای سالک با ترک هواپیما، طی گفتگویی اعلام کرد است که بنده به دلیل «قضای حاجت»‌از پرواز جامانده‌ام و نگذاشته‌ام که دیگران هم پرواز کنند».

وی با بیان اینکه هیچ یک از این مطالب صحت نداشته است ادامه داد: «من در هواپیما با مسافران صحبت کردم و گفتم که تاخیر 1:5 ساعت پرواز هواپیمای 236 هیچ ربطی به بنده نداشته است. اما گویا یکی از مسئولان پرواز همه تقصیرها را به گردن من انداخته است».

حسنی افزود: «آقای سالک هم اگر می‌خواست مسئله را موشکافی کند و به دفاع از نظام بپردازد باید دلیل تاخیر پرواز از تهران به اصفهان را بررسی می‌کرد سخنان ایشان خلاف واقع است. من شاهد بودم که یکبار ایشان به دلیل تاخیر پرواز دستور دادند که درهای هواپیما باز شود تا خارج شوند».

این عضو فراکسیون اصولگرایان ادامه داد: «شیطنت برخی افراد در گروه پرواز، حراست فرودگاه و حراست هواپیمایی هما است. چون هواپیما هنوز حرکت نکرده بود و موانع جلوی لاستیک‌های هواپیما برداشته نشده بود و می‌توانستند خیلی راحت به بنده هم اجازه پرواز بدهند. اما این کار را نکردند و کار به اینجا رسید».

نماینده نایین گفت: «ای کاش آقای سالک سعه صدر به خرج می‌دادند و به جای این گفتگو با سایت تابناک با بنده حرف می‌زدند».

وی به مشکلات و مسائل مدیریتی از ناوگان هواپیمایی ایران اشاره کرد و افزود: «انتظار می‌رود که وزیر راه به این مسئله رسیدگی کند. اگر خادم و نماینده مردم از حق خودش در تاخیر پرواز نتواند دفاع کند و او را به بهانه تاخیر سوار هواپیما نکنند چگونه می‌خواهند به حق مردم رسیدگی کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۸۷/۱۰/۱۵
0
0
اين قبيل رفتار از نماينده ناپين قابل تصور است چرا كه فكر مي كند قيم مردم است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین