کد خبر: ۸۲۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۸

بازهم انتقاد کامران از اسراف در مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مجلس اصفهان در مجلس شورای اسلامی بار دیگر از اسراف بیت‌المال در مجلس انتقاد کرد و خواستار پرداخت هزینه‌های ناشی از این اقدامات از سوی مسئولان مجلس شد».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، «حسن کامران» در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس به نصب دیوارهای کاذب در تالار ورودی مجلس و برداشتن این دیوارها پس از یک هفته اشاره کرد و آن را نوعی خسارت به بیت‌المال دانست».

گفتنی است هفته گذشته بخش اداری مجلس با نصب دیوارهای کاذب در تالار ورودی مجلس و سالنی را برای محل ملاقاتهای نمایندگان در نظر گرفته بود که این دیوارها پس از یک هفته و با مخالفت هیئت رئیسه، برداشته شد.

کامران اظهار داشت: «متاسفانه انجام هزینه‌های بیهوده در مجلس متداول است و قبلا هم به بهانه تعریض خیابان سر در ورودی مجلس را تخریب کرده بودند».

نماینده اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد که قرار است به جای دیوارهای کاذب در تالار ورودی مجلس دیوارهای شیشه‌ای نصب شود.

وی افزود: «از هیئت رئیسه و رئیس مجلس انتظار می‌رود که خسارت این گونه هزینه‌ها را از افرادی که بیت‌المال را هدر می‌دهند، بگیرند».

کامران خاطرنشان کرد: «اگر به روز قیامت اعتقاد داریم، باید به فکر یک ریال هزینه بیهوده در مجلس باشیم و باید بدانیم که باید نسبت به آن پاسخگو باشیم».

وی همچنین با انتقاد از تبعیض در سیستم غذاخوری و نوع غذای نمایندگان با کارکنان مجلس انتقاد کرد با اشاره به نصب گیت در ورودی غذاخوری نمایندگان گفت: «هیئت رئیسه و سازمان اداری مجلس باید این منش را که نشانه اشرافی‌گری است، کنار گذارند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین