کد خبر: ۸۲۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۹

پایان فیلمبرداری صبح روز هفتم، دو هفته دیگر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فیلمبرداری فیلم سینمایی «صبح روز هفتم» به کارگردانی «سید مسعود اطیابی» و محصول شبکه سحر در خیابان 30 متری نیروی هوایی ادامه دارد. 

به گزارش سرویس هنر آفتاب، سید مسعود اطیابی کارگردان پروژه سینمایی صبح روز هفتم در توضیح این خبر افزود: «تاکنون 50% از فیلمبرداری کار به انجام رسیده و از امروز 15 دیماه نیز گروه تولید به مدت 3 روز در فلکه لوزی خیابان 30 متری نیروی هوایی واقع در شرق تهران به ضبط مابقی سکانس‌ها می‌پردازند». 

وی در ادامه درخصوص بازیگر نقش اصلی زن صبح روز هفتم عنوان کرد: «رایزنی برای انتخاب بازیگر نقش اصلی زن که نقش همسر شخصیت اصلی داستان را برعهده خواهد داشت، در حال انجام است که ظرف 2 تا 3 روز آینده انتخاب خواهد شد ضمن آنکه اولویت ما بر آن است تا یکی از چهره‌های مطرح و شاخص عرصه بازیگری را برای ایفای این نقش دعوت کنیم». 

اطیابی همچنین با اعلام انجام تدوین و موسیقی کار همزمان با آغاز فیلمبرداری اضافه کرد: «به فاصله اندک چند روز پس از آغاز فیلمبرداری، تدوین آن نیز توسط رضا شیروانی شروع و تاکنون حدود 20 تا 30% از کار به انجام رسیده ضمن آنکه موسیقی فیلم نیز توسط سهیل نفیسی به طور همزمان در حال انجام است تا هرچه سریعتر بتوانیم فیلم را برای حضور و نمایش در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده کنیم». 

کارگردان صبح روز هفتم زمان پایان فیلمبرداری صبح روز هفتم را حدود 2 هفته دیگر و پایان مراحل تدوین و ساخت موسیقی را نیز به فاصله یک هفته پس از اتمام فیلمبرداری اعلام کرد. 

گفتنی است در سکانس‌هایی که امروز در فلکه لوزی تهران فیلمبرداری خواهد شد، شهرام حقیقت دوست و حشمت آرمیده به ایفای نقش خواهند پرداخت که موضوع آن به جستجوی شخصیت اصلی داستان با بازی شهرام حقیقت دوست برای یافتن کار در یک خشکشویی اختصاص خواهد داشت. 

گفتنی است صدرا عبدالهی تهیه فیلم سینمایی صبح روز هفتم را برای شبکه جهانی سحر معاونت برون مرزی صدا و سیما و با همکاری بخش خصوصی بر عهده دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین