کد خبر: ۸۲۹۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۲
هم‌زمان با پذیرش استعفای مصطفوی؛

انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران عصر دوشنبه تشکیل جلسه داد. در این جلسه که با حضور هدایتی ،فرخ زادی ،نژاد فلاح و آخوندی برگزار شد، هیات مدیره ضمن تشکر از زحمات داریوش مصطفوی، با صدور اطلاعیه‌ای «عباس انصاری‌فرد» را به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فوتبال پیروزی تهران معرفی کرد. انصاری فرد در دهه 70 در بخش مدیریتی باشگاه پیروزی حضور داشته است. 

به‌گزارش سرویس ورزش آفتاب، در اطلاعیه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس آمده است: «ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به شیعیان جهان به ویژه عزاداران حسینی در سراسر ایران اسلامی، به اطلاع کلیه هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) می‌رساند جلسه هیئت مدیره باشگاه امروز با حضور کلیه اعضاء برگزار و طی آن استعفای آقای داریوش مصطفوی مدیرعامل محترم باشگاه که در تاریخ 8/10/87 تقدیم هیئت مدیره شده بود مطرح و بحث و بررسی لازم در این باره انجام شد».

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «علی‌رغم عدم پذیرش این استعفا از سوی اعضای هیئت مدیره به علت اصرار آقای داریوش مصطفوی، اعضای هیئت مدیره نهایتاً با استعفای نامبرده موافقت کردند. در ادامه ضمن بحث و بررسی پیرامون گزینه‌های مختلف مدیرعاملی، نهایتاً آقای عباس انصاریفرد پس از مذاکره با وی و نیز با توجه به سوابق وی در باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) ضمن قدردانی و تشکر ویژه از زحمات آقای داریوش مصطفوی در طول زمان خدمتگزاری، از همه اعضای خانواده بزرگ پیروزی انتظار دارد با همکاری و همدلی برای پیشرفت و تعالی باشگاه و ارتقای جایگاه در مسابقات لیگ برتر فوتبال از هیچ تلاش و کوششی فرو گزار ننمایند».

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان اطلاعیه خود آورده‌اند: «مدیرعامل جدید باشگاه موظف است با بهره‌گیری از توان مدیریتی خود و یاری همه اعضا، پیشکسوتان و هواداران باشگاه بزرگ و مردمی پیروزی زمینه موفقیت در رده‌های مختلف به‌ویژه تیم فوتبال بزرگسالان را در مسابقات داخلی و جام باشگاههای آسیا فراهم آورد». 

هیئت مدیره موافق استعفای مصطفوی نبود / انصاری‌فرد فقط مدیرعامل است
در همین حال، سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «مدیران این باشگاه با استعفا و کناره‌گیری داریوش مصطفوی از سمت مدیر عاملی پرسپولیس موافق نبودند».
 
مجید فرخزادی عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه پرسپولیس پس از موافقت با استعفای داریوش مصطفوی و انتخاب عباس انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه ضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: «با توجه به استعفای کتبی آقای مصطفوی که به هیئت مدیره باشگاه و ریاست محترم سازمان تربیت بدنی ارائه شده بود، در جلسه امروزهیئت مدیره درباره قبول یا رد استعفای ایشان مذاکره کردیم».

فرخزادی افزود: «در شرایطی که اعضا تاکید داشتند آقای مصطفوی کماکان به فعالیت خود در این باشگاه ادامه دهد ایشان خواسته ما را نپذیرفتند و در نهایت ناچار شدیم با کناره‌گیری آقای مصطفوی از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس موافقت کنیم».

وی با اشاره به اینکه بخش دوم نشست امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پیرامون انتخاب جانشین داریوش مصطفوی بوده است افزود: «پس از صرف نهار و نماز در خصوص انتخاب جانشین آقای مصطفوی به بحث و گفتگو نشستیم که در نهایت آقای عباس انصاری‌فرد به این مهم انتخاب شد».

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه پیش از انتخاب انصاری‌فرد به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با وی مذاکرات لازم صورت گرفته بود خاطرنشان کرد: «آقای مصطفوی از سمت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس به صورت کتبی استعفا کرده بودند و ما ناچار بودیم گزینه دیگری را به جای ایشان انتخاب کنیم. در این خصوص عباس انصاری‌فرد برگزیده شد که دارای سوابق مدیریتی در باشگاه پرسپولیس است».

سخنگوی باشگاه پرسپولیس افزود: «در دو بازی گذشته نسبت به آقای مصطفوی از سوی هواداران کم لطفی شده بود. آنها باید درک کنند که ایشان زحمات زیادی برای باشگاه کشیده‌اند. امیدوارم نام مصطفوی برای باشگاه پرسپولیس ماندگار بماند و هواداران ما را کمک کنند بر اساس سیاستهای باشگاه عمل کنیم».

وی در خصوص وجود اختلاف سلیقه در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «آقای مصطفوی از من بزرگتر است و برای او احترام ویژه‌ای قائل هستم اما اعتقاد دارم زمانی که من به عنوان عضو هیئت مدیره رای می‌دهم باید نسبت به آن پاسخگو باشم. اینکه در آرای مختلف اعضای هیئت مدیره با هم اختلاف نظردارند به معنی دشمنی آنها نیست بلکه تنها اختلاف نظر در امور اجرایی باشگاه است و هیچ اختلاف نظر شخصی وجود ندارد».

وی با بیان اینکه مصطفوی برای پرسپولیس زحمت کشیده و باید زحماتش دیده شود خاطرنشان کرد: «آقای انصاری‌فرد تنها به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است و برای حضورایشان در هیئت مدیره و یا کنار گذاشتن آقای مصطفوی از جمع مدیران باشگاه باید سیاست سازمان تربیت بدنی که ریاست مجمع باشگاه را بر عهده دارد تصمیم بگیرد». 

مصطفوی: راحت شدم!
داریوش مصطفوی که امروز پس از ارایه استعفا در جلسه هیات مدیره و پذیرش آن از سوی تمامی اعضا، راه خروج از باشگاه و منزل شخصی خود را در پیش گرفت، درباره این تصمیم گفت: «این تصمیمات نتیجه همان جریانات گذشته‌ای بود که در روند مدیریتی باشگاه وجود داشت؛ باور کنید راحت شدم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۱
0
0
با سلام .به نظر من وخيلي از هواداران دلسوز پرسپوليس پس از اوردن مدير عامل جديد براي باشگاه .بايد به فکر يک سرمربي درحد اين تيم کهکشاني نيز باشيد .تا بتواند زود جواب دهد .تيم بزرگ تاکتيک بزرگ ميخواهد.يک سرمربي در حد اقاي اري هان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین