کد خبر: ۸۲۹۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

واکنش تند بنزما به سخنان دشان: تو دروغگو هستی!

کاپیتان رئال مادرید به سخنان اخیر دیدیه دشان واکنش نشان داد و او را به دروغگویی متهم کرد.
واکنش تند بنزما به سخنان دشان: تو دروغگو هستی!
آفتاب‌‌نیوز :

 سخنان اخیر دیدیه دشان درباره کریم بنزما،‌ این بازیکن را به واکنش واداشت. بنزما سخنان دشان را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «عجب جراتی!»

به گزارش اسپورت، او سپس ایموجی یک دلقک را کشید و نوشت: «دروغگو! تو دروغ می‌گویی. عزیزم دیدیه شب بخیر!»

بنزما بعد از مدت‌ها از اتهامی که به او وارد شد تبرئه و دیدیه دشان مجبور شد که این بازیکن را دوباره به تیم ملی فوتبال فرانسه دعوت کند. آسیب‌دیدگی بنزما در آستانه جام جهانی باعث شد تا دشان نام این بازیکن را خط بزند اما جالب اینکه بنزما هنگام برگزاری جام جهانی با پیراهن رئال مادرید در بازی‌های دوستانه حاضر شد تا نشان دهد که به شرایط بازی رسیده است.

پیش‌بینی می‌شد که دشان حداقل در مرحله حذفی بنزما را دوباره به فهرست تیم برگرداند اما او این کار را نکرد و این اقدام او باعث شد تا بنزما از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

دیدیه دشان به تازگی اعلام کرد که بنزما در شرایط بازی نبوده و پزشکان تیم ملی فوتبال فرانسه با باشگاه رئال مادرید کاملا در ارتباط بودند و به همین خاطر بنزما را دوباره در فهرست قرار نداد. او گفت: وقتی از خواب بیدار شدم دیدم که بنزما چنین تصمیمی را گرفته است. به هر حال این تصمیم او بود و قبل از آن با من مشورت نکرد. به هر حال بنزما را درک کردم و به تصمیم او احترام گذاشتم.

دشان درباره این سوال که چرا بنزما را برای دیدار برابر مراکش در فهرست قرار نداد، اینگونه پاسخ داد: آیا عاقلانه است بازیکنی را که همه بازی‌های گروهی را از دست داده به‌یکباره به فهرست برگرداند. خود کریم بنزما به من خبر داد که آماده بازی نیست. عده‌ای نوشتند که بازیکنان فرانسه موافق بازگشت بنزما نیستند که این خبر صحت نداشت. نمی‌دانم چه کسانی چنین خبرهایی را منتشر می‌کنند.

دشان در پایان از ارتباط خود با بنزما پس از جام جهانی ۲۰۲۲ سخن به میان آورد و گفت: ما گفتگویی طولانی با هم داشیم. بنزما روی تصمیمش برای خداحافظی از بازی‌های ملی پافشاری کرد و هیچ دلیلی هم برایش ارائه نداد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین