کد خبر: ۸۲۹۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
معاون سابق توییتر:

رفتار ایلان ماسک مانند رفتار یک انسان مست است

معاون سابق توییتر پس‌ از اینکه ایلان ماسک یکی از کارمندان معلول این شرکت را مورد ضرب‌وشتم قرار داد، توضیحاتی درمورد رفتارهای او به‌ اشتراک گذاشت.
رفتار ایلان ماسک مانند رفتار یک انسان مست است
آفتاب‌‌نیوز :

بروس دیزلی تا سال ۲۰۲۰ به‌عنوان معاون توییتر در اروپا، خاورمیانه و آفریقا مشغول به‌کار بود. او در مصاحبه‌ی اخیر خود با iNews با اشاره به اختلافات اخیر ایلان ماسک با هارالدور تورلیفسون، مدیر سابق توییتر از نحوه‌ی برخورد مدیرعامل کنونی این شبکه‌ی اجتماعی ابراز تأسف کرد؛ اقداماتی که سرانجام به عذرخواهی ماسک ختم شد.

دیزلی که اکنون پادکست «بخورید، بخوابید، کار کنید و تکرار کنید» را اداره می‌کند در گفت‌وگو با iNews اظهار داشت: بخش بزرگی از طرز فکر ما، احساس غرور درمورد شغل و محل کارمان است. هرچه ماسک بیشتر شبیه افراد مست محلی رفتار کند و با کارمندان سابق توییتر بیشتر وارد مجادله شود، کارکنان کنونی این شبکه‌ی اجتماعی به شغل و محیط کار خود کمتر افتخار خواهند کرد.

درحالی‌که دیزلی سال‌ها قبل‌ از اینکه ماسک توییتر را به‌تصاحب خود درآورد، این شرکت را ترک کرده بود، اما اعلام کرد به همکاران سابق خود علاقه دارد. البته بسیاری از این افراد احتمالاً تاکنون شرکت را ترک کرده‌اند زیرا تعداد افراد مشغول به کار در واحد کاری دیزلی از زمان روی کار آمدن ماسک، از ۸۰۰۰ نفر به ۲۰۰۰ نفر کاهش یافته است.

فیوچریسم می‌نویسد دیزلی تنها کسی نیست که چنین احساسی درمورد رفتار ماسک و روش مدیریت او دارد. یکی از کارمندان کنونی توییتر که درخواست کرد نام او فاش نشود به یکی از خبرگزاری‌های بریتانیایی گفت: «اکنون هیچ دستورالعمل خاصی در توییتر وجود ندارد و به کارکنان احترام گذاشته نمی‌شود. شفافیت کاری در این شبکه‌ی اجتماعی وجود ندارد و این افتضاح است.»

یکی دیگر از کاکنان توییتر می‌گوید: «این یک فاجعه است و به‌نظر می‌رسد مالک توییتر فقط افراد را موقعیت‌هایی قرار می‌دهد تا آن‌ها را به‌کار بگیرد.»

دیزلی در بخش دیگری از توضیحات خود گفت: «شرایط کنونی ماسک در توییتر شبیه شخصیت‌های کارتونی است که هنگام فرار از صخره‌ها، بلافاصله سقوط نمی‌کنند. اکنون مدیرعامل این شبکه‌ی اجتماعی به پایین نگاه می‌کند و متوجه شده است که قانون گرانش زمین درمورد او نیز صدق می‌کند.»

بدین‌ترتیب دیزلی از استعاره‌ی بسیار جالبی برای توصیف شرایط کنونی ماسک در توییتر استفاده کرده است.

زومیت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین