کد خبر: ۸۲۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۶

ایران با 3 گل چین را شکست داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا آماده می‌کند، عصر روز جمعه در دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی فوتبال چین به برتری دست یافت. 

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، در این دیدار که از ساعت 15 و با حضور حدود 3 هزار تماشاگر و به قضاوت سعید مظفری‌زاده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، شاگردان علی دایی در پایان با نتیجه 3 بر یک برابر مهمان خود به پیروزی رسیدند. 

آرش برهانی در دقیقه 20، کریم باقری در دقیقه 27، مازیار زارع در دقیقه 70 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های تیم ایران را به ثمر رساندند. «بونگ بوئن» تک گل چین را در دقیقه 66 به ثمر رساند.

در این دیدار کریم باقری کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در دقیقه 37 دچار مصدومیت شد و بازی را در نیمه اول ترک کرده جای خود را به محمد نوری داد.

سعید مظفری‌زاده داور ایرانی مسابقه به حسین کعبی از ایران و «دوونگ» و «دو ژن هو» از چین کارت زرد نشان داد. به غیر از این تعویض اجباری کریم باقری، دایی چهار تعویض هم‌زمان در نیمه دوم انجام داد. 

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در این بازی شامل؛ مهدی رحمتی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، حسین کعبی (از دقیقه 61 میثم بائو) حسن اشجاری (از دقیقه 61 سیدمهدی سیدصالحی) مازیار زارع، کریم باقری (از دقیقه 61 محمد نوری) مجیدغلام‌نژاد(از دقیقه 71 خسرو حیدری)، محمدرضا خلعتبری از دقیقه 61احسان حاج صفی)، غلامرضا رضایی، آرش برهانی (از دقیقه 38 ستار زارع) بود. 

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا روز چهارشنبه 25 دی‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی سنگاپور خواهد رفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین