کد خبر: ۸۲۹۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۴

تجمع‌ کفن‌پوشان قزوینی مقابل نستله

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: حدود 300 نفر ازدانشجویان، طلاب و اقشار دیگر مردم، برای اعتراض و فشار به مسئولین، مقابل شرکت «نستله» در قزوین تجمع کردند.

به‌گزارش سرویس سیاسی آفتاب، در پی تبلیغات دانشجویان دانشگاه‌ها و طلاب حوزه‌های علمیه قزوین نسبت به صهیونیستی بودن شرکت «نستله» حدود 300 نفر ازدانشجویان طلاب و اقشار دیگر مردم، برای اعمال فشار به مسئولین، برای تعطیلی این شرکت با چند دستگاه اتوبوس و اتومبیل شخصی به سمت یکی از کارخانه‌های شرکت نستله، واقع در شهرستان محمدیه قزوین حرکت کرده و دربرابر آن، تجمع کردند.

معترضین با دادن شعارهایی خواستار تعطیلی این شرکت توسط مسئولین شده و تاکید کردند که در صورت تعطیل نشدن این شرکت، راساً برای تعطیلی آن در تجمع بعدی خود اقدام خواهند کرد. 

در این راهپیمایی که عده‌ای از راهپیمایان به صورت کفن‌پوش بودند با شعارهای نستله صهیونیستی تعطیل باید گردد، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار توقف جنایت‌های رژیم غاصب و اشغالگر قدس شدند. پلیس از راهپیمایان خواست تا متفرق شوند و از تجمع آنها در مقابل این شرکت ممانعت کرد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۱
0
1
آيا فكر كرديد با بسته شدن اين كارخانه تكليف اين همه بچه اي كه شيرخشكهاي توليدي اين كارخانه را استفاده مي كنند چه مي شود؟
با بسته شدن اين كارخانه چه كمكي به غزه مي شود اما در عوض بچه من از شير محروم مي شود چون فقط اين شيرخشك به بچه من سازگار است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین