کد خبر: ۸۲۹۵۳
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۳۰
مورالز خبر داد:

تلویزیون چپ‌ها با پول ایران!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: «ایوو مورالس»، رئیس‌جمهور چپ‌گرای کشور «بولیوی»، اعلام کرد درصدد راه‌اندازی یک روزنامه و تأسیس یک شبکه تلویزیونی با کمک‌های مالی ایران و ونزوئلا است.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، رئیس‌جمهور «بولیوی» که در ماه‌های گذشته با اخراج سفیر امریکا از «لاپاز» روابط خود را با همسایه شمالی به‌هم زده است، با اعلام این مطلب هدف از تأسیس روزنامه را ارتباط با افکار عمومی و خبررسانی برمبنای حقیقت و راستی اعلام کرد.

رئیس جمهور «بولیوی» شخص «هوگو چاوز» و «محمود احمدی‌نژاد»، روسای جمهور ونزوئلا و ایران، را حامیان مالی تأسیس روزنامه و شبکه تلویزیونی خود اعلام کرد.

شبکه رادیوئی مورد‌نظر «مورالس» قرار است 3 بهمن راه‌اندازی شود، ولی هنوز مشخص نیست که شبکه تلویزیونی متعلق به رئیس‌‌جمهور «بولیوی» در چه تاریخی راه‌اندازی خواهد شد.

رسانه‌های «بولیوی» که عموماً در اختیار بخش خصوصی این کشور هستند، روابط خوبی با «مورالس» ندارند؛ از این رو «مورالس» می‌کوشد با راه‌اندازی رسانه‌های طرفدار خود به تبلیغ در میان مردم «بولیوی» بپردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۱
0
0
خدا راخوش نمياد ملت در مشكلات وپولشون به كشورهاي دگر بدهند
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۲
0
0
با سلام - از شما مديران و سياسيون آفتاب بعيد است كه فرق اين نوع كمكها با ريخت پاش سياسي را نمي دانيد. يا احمق هستيد يا مخاطب خود را احمق فرض كرده ايد. و اگر هم واقعا نمي فهميد خواهش مي كنيم از سياست و خبررساني دست برداريد و برويد گاو بچرانيد 0- تا حداقل صداي نادان از هياهوي ناهنجار كره خاكي كم شود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین