کد خبر: ۸۲۹۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

تارتار: کاملا به بازی مسلط بودیم/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: آنقدر بازیکنانم خوب تلاش می‌کنند که کنار زمین از آن‌ها انرژی می‌گیرم و به ما روی نیمکت هم روحیه می‌دهند. به داشتن آن‌ها افتخار می‌کنم.
تارتار: کاملا به بازی مسلط بودیم/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی که با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده اصفهان پایان یافت، اظهار کرد: کاملا به بازی مسلط بودیم و نیمه اول در اختیار ما بود. در شروع نیمه دوم همین روند را ادامه دادیم تا به گل رسیدیم. پس از گل هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم تا اواخر بازی که نساجی رو بازی مستقیم آورد. تحت فشار بودیم اما خوب دفاع کردیم و ۳ امتیاز ارزشمند را در پایان سال گرفتیم و جایگاه خوبی را در جدول کسب کردیم.

وی افزود: از گروه داوری هم تشکر می‌کنم. در نیمه نخست اشتباهاتی وجود داشت اما آقای شریفی و همکارانش فوق‌العاده قضاوت کردند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی ذوب‌آهن همچنین گفت: به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم؛ بازیکنانی که سر و صورتش را جلوی توپ قرار می‌دهد و جانانه می‌جنگند. آنقدر خوب تلاش می‌کنند که کنار زمین از آن‌ها انرژی می‌گیرم و به ما روی نیمکت هم روحیه می‌دهند.

وی در در پاسخ به مطهری و اینکه آیا بیانیه ذوب‌آهن، داوری را تحت تاثیر قرار داد یا خیر؟ نیز افزود: اگر صحنه‌ها کارشناسی شوند، در صحنه‌های ۵۰-۵۰ هم داوری به سود نساجی بود. گل نساجی نیز به درستی مردود اعلام شد و خطا به روی دروازه‌بان ما صورت پذیرفت. مشکل خاصی در داوری وجود نداشت و حق ما برد بود.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان خاطر نشان کرد: سال جدید را تبریک می‌گویم، امیدوارم برای همه مردم ایران به خصوص هواداران ذوب‌آهن سال پر برکتی باشد. امیدوارم در سال جدید هم موفق باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین