کد خبر: ۸۳۰۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
تبلیغات

انتخاب بهترین فرش رنگ سال ۲۰۲۳ + نکات مهم

رنگ سال ۱۴۰۲، ۲۰۲۳ چیست؟ چه فرشی با رنگ مد سال ۱۴۰۲ یا ۲۰۲۳ هماهنگ است؟ دکوراسیون خانه با جدیدترین رنگ ۲۰۲۳ چگونه است؟
انتخاب بهترین فرش رنگ سال ۲۰۲۳ + نکات مهم
آفتاب‌‌نیوز :

اگر می‌خواهید عید امسال تغییراتی در دکوراسیون خود بدهید تا پایان این مطلب دست نگه دارید! زیرا ما قصد داریم رنگ سال ۱۴۰۲ را به شما معرفی کنیم. یک رنگ جدید که توسط شرکت پنتون برای توصیف این روز‌های جهان خلق شده است. اما پیش از آن شاید جالب باشد که بدانید پنتون چیست؟ و چه فعالیتی دارد؟ فرایند انتخاب رنگ سال چگونه است؟

رنگ سال چگونه انتخاب می‌شود؟

از سال ۲۰۰۰ تا کنون شرکت پنتون هر سال یک رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب می‌کند و آن رنگ تا پایان آن سال تبدیل به یکی از پرکاربردترین و تاثیرگذارترین رنگ‌ها می‌شود.

شرکت پنتون که بیشتر برای سامانه‌ی تطبیق رنگ خود معروف و مطرح است. در واقع سال ۱۹۹۹ طرحی را برای جلب توجه مردمان جهان بویژه طراحان و مردمانی که رنگ را دوست دارند، ارائه کرد. هدف پنتون از این طرح "توجه به رابطه‌ی بین فرهنگ و رنگ" است. پنتون معتقد است که رنگ زبان مشترک فرهنگ جهان است و راوی آنچه به اجتماع جهانی می‌گذرد، را بیان می‌کند. پنتون از سال ۲۰۰۰ تا کنون ۲۳ سال است که هر سال با یک هدف یا دلیل جهانی یک رنگ یا دو رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب می‌کند.

رنگ امسال، سال ۱۴۰۲ چه رنگی است؟

رنگ سال ۱۴۰۲ پنتون، ویوا مگنتا (Viva Magenta ۱۸-۱۷۵) یا همان قرمز پرشین معرفی شده است. این رنگ از سایه‌های قرمز طبیعی نشأت می‌گیرد. ویوا مگنتا رنگی است که شور و نشاط را به زندگی شما می‌آورد. رنگ سال ۲۰۲۳ قدرتمند است و به شما احساس قوت می‌دهد و انگیزه‌ی رشد شما می‌شود. رنگ عید امسال به شما انگیزه‌ی آزمایش کردن و ابراز وجود می‌دهد، ابراز وجودی که بی سانسور است.

انتخاب بهترین فرش رنگ سال ۲۰۲۳ + نکات مهم

(یکی از طرح‌های فرش ۱۲۰۰ شانه فرش بهشتی)

ویوا مگنتا، رنگ سال ۲۰۲۳ و تاثیر آن بر صنعت جهانی

صنایع مختلف جهان هرساله منتظر اعلام شدن رنگ سال موسسه‌ی پنتون هستند. می‌پرسید چرا؟ زیرا که پنتون رنگ‌های خود را بر اساس روانشناسی رنگ و تغییرات فرهنگی جهان انتخاب می‌کند. این به این معنا است که رنگ انتخابی پنتون رنگی است که جهان میل به دیدن آن را دارد و دیدن این رنگ احساساتی را در افراد زنده می‌کند که نیاز به آن دارند. استفاده از این رنگ در هر نوع محصولی که به فروش می‌رسد، حتی استفاده از این رنگ در بسته بندی محصولات فروش را چندین برابر می‌کند. در واقع پنتون به شما می‌گوید که در سال آینده کدام محصول‌ها و با کدام رنگبندی یا بسته بندی بیشتر به فروش خواهند رسید. این بهترین فرصت برای شرکت‌ها و صنایع بزرگ و استارتاپ‌هایی است که می‌خواهند محبوب و مقبول واقع شوند و سود خوبی داشته باشند. بسیاری از برند‌ها هویت بصری خود را بر اساس رنگ پنتون طراحی می‌کنند یا تغییر می‌دهند.

اگر شما هم کسب و کسبی دارید این فرصت را از دست ندهید و از این رنگ در محصولات، تم صفحه‌های اجتماعی و یا وبسایت، بسته بندی و لوگوی خود استفاده کنید. بنظر شما بیشترین تاثیر رنگ ویوا مجنتا، Viva Magenta در کدام بخش از زندگی ما تاثیر گذاری بیشتری دارد؟

رنگ سال ۱۴۰۲ در دکوراسیون داخلی

در دکوراسیون و چیدمان فضا‌های شخصی بدون اینکه بدانیم چه رنگ‌هایی را انتخاب می‌کنیم که هویت ما را منعکس می‌کنند به ما آرامش می‌بخشند و یا مد جهانی هستند. اما با کمی شناخت بیشتر فلسفه و روانشناسی رنگ می‌توانیم از تصمیمات شتاب زده و چیدمان بر اساس مد روز فاصله بگیریم و تصمیمات هوشمندانه تری بگیریم و از خاصیت درمان و رشد روانشناسی رنگ استفاده کنیم. می‌پرسید چگونه؟

جواب همیشه محیط است. رنگ‌های استفاده شده در محیط و چیدمان داخلی خانه در مقایسه با پوشاک یا محصولاتی با بسته بندی رنگی تاثیر بیشتری روی ذهن و روان ما می‌گذارند. پس برای بهره‌مند شدن از قدرت جادویی رنگ‌ها می‌توانید احساساتی را که دوست دارید در زندگی خود داشته باشید را در شکل رنگ به محیط زندگی خود اضافه کنید و به نوعی رنگ درمانی کنید.

پیشتر در رابطه با رنگ Viva Magenta یا همان قرمز پرشین به شما گفتیم که قرمزی پر شور و نشاط این رنگ شما را قدرتمند‌تر می‌کند و به سوی رشد تشویق می‌کند.

انتخاب بهترین فرش رنگ سال ۲۰۲۳ + نکات مهم

(فرش قرمز رنگ، به رنگ سال ۲۰۲۳)

رنگ ویوا مگنتا، برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس، در دکوراسیون و چیدمان خانه بیشتر از هیجان، حسی دراماتیک، راز آلود و مهیج به فضا می‌دهد. اگر می‌خواهید نشاط و انگیزه‌ی رشد و جسارت را به زندگی خود اضافه کنید یکی از راحت‌ترین و هوشمندانه‌ترین روش‌ها استفاده از رنگ سال ۱۴۰۲ به فضای دکوراسیون شما است.

فرش با رنگ قرمز، رنگ سال ۲۰۲۳ (Viva Magenta)

به طور کلی فرش ماشینی با رنگ قرمز هیجان و نشاط به دکوراسیون شما اضافه می‌کند و گرم و صمیمی هستند، مخصوصاً برای ما ایرانیان که با فرهنگ فرش ایرانی بزرگ شده ایم.

اگر می‌خواهید بزرگترین تاثیر را از رنگ ویوا مگنتا، رنگ سال ۲۰۲۳ بگیرید، توصیه‌ی ما به شما استفاده از فرش با رنگ قرمز پرشین است. فرش بهشتی، بهشتی بی نهایت از فرش با تنوع سبک، رنگ و نقش است و شما می‌توانید انتخاب بهترین فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه با رنگ ویوا مجنتا را در سبک‌های کلاسیک، نئوکلاسیک، وینتیج و مدرن پیدا کنید.

برای خرید فرش ماشینی با رنگ سال ۱۴۰۲ می‌توانید به یکی از شعب فرش بهشتی، نمایندگی‌ها در سراسر ایران و یا به وبسایت فرش بهشتی مراجعه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین