کد خبر: ۸۳۰۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

گواردیولا تمام به‌دردنخور‌ها را از PSG بیرون می‌کند

لوییز فرناندز، بازیکن و مربی سابق پی‌اس‌جی، معتقد است پاریس با پپ گواردیولا تیمی متفاوت خواهد شد و او بازیکنان نالایق تیم را بیرون خواهد کرد. گواردیولا تمام به‌دردنخور‌ها را از PSG بیرون می‌کند
گواردیولا تمام به‌دردنخور‌ها را از PSG بیرون می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

پی‌اس‌جی چهارشنبه گذشته در آلیانز آرنا برابر بایرن ۲-۰ شکست خورد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با شکست برابر حریف آلمانی از لیگ قهرمانان حذف شود. پی‌اس‌جی از جام حذفی و اتحادیه فرانسه نیز کنار رفته و تنها در لیگ شانس قهرمانی دارد. پس از ناکامی جدید در لیگ قهرمانان، شایعات برکناری کریستوف گالتیه از مربیگری پی‌اس‌جی هم شنیده می‌شود. منابع فرانسوی معتقدند گالتیه حتی اگر با پی‌اس‌جی قهرمان لیگ شود نیز اخراج خواهد شد.

لوییز فرناندز، ستاره سابق پی‌اس‌جی و تیم ملی فرانسه، که بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ مربی این باشگاه بود، معتقد است بهترین گزینه برای هدایت پی‌اس‌جی کسی جز پپ گواردیولا نیست.

او به اکیپ گفت: «مربی ایده‌آل برای پی‌اس‌جی پپ گواردیولاست. او اگر مربی پی‌اس‌جی شود، کیلیان امباپه را محور برنامه‌های تاکتیکی تیمش خواهد کرد و تمام بازیکنان غیر مفید و کسانی که در تیم نمی‌دوند را بیرون خواهد کرد. با پپ، ما یک تیم پویا و متفاوت را خواهیم داشت، یک تیم به معنای واقعی کلمه. امیدوارم روزی او را روی نیمکت پاریس ببینم.»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین