کد خبر: ۸۳۰۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ در فوتبال اروپا

امانوئل اوربان سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ اروپا را در دور یک هشتم نهایی لیگ کنفرانس به ثمر رساند.
سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ در فوتبال اروپا
آفتاب‌‌نیوز :

دیلی میل نوشت: "امانوئل اوربان؛ " هواداران فوتبال باید این نام را برای آینده به خاطر بسپارند. مهاجم ۲۰ ساله باشگاه خنت بلژیک، چهارشنبه شب رکوردی را که محمد صلاح فوق ستاره لیورپول به ثبت رسانده بود، شکست تا زننده سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ فوتبال اروپا لقب بگیرد.

این بازیکن در جریان پیروزی ۴-۱ در بازی برگشت لیگ کنفرانس اروپا برابر استانبول باشاک شهیر بین دقایق ۳۱ تا ۳۴ هت‌تریک کرد. اوربان در سه دقیقه و ۲۴ ثانیه با سه گل خود تیمش را در مسیر پیروزی قرار داد. در تاریخ رقابت‌های فوتبال اروپا، هیچ بازیکنی تا به حال موفق به چنین هت‌تریک سریعی نشده بود.

پیش از این هت تریک صلاح در پیروزی ۷-۱ لیورپول مقابل گلاسو رنجرز در آخرین دیدار مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا سریع‌ترین هت‌تریک فوتبال اروپا بود. صلاح پس از ورود به عنوان یار تعویضی، سه بار بین دقایق ۷۵ تا ۸۱ گلزنی کرد تا این رکورد را از آن خود کند.

در ژانویه ۲۰۲۳ بود که خنت با ۳.۳ میلیون یور این بازیکن گلزن را به خدمت گرفت. او عملکرد خوبی در این فصل داشته است و در پنج بازی لیگ، هفت بار گلزنی کرد. اوربان پس از هت‌تریک تاریخی خود برابر استانبول باشاک شهیر، اکنون در چهار بازی خود در لیگ کنفرانس اروپا نیز پنج گل زده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین